  • Data: 2017-12-29 09:33:56
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 09:10:51 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Ja tam bym celował w Samsungi i to używane. Te wideo to bym już spuścił
    > do kanału. I co do wielkości ekranu - pełna zgoda. Bierz największy 4k
    > jaki ci się uda zmieścić w chacie.

    Badałem temat tv dwa tygodnie temu, w końcu tylko Samsungi na polu boju zostawiłem.
    Przy 4k używane Samsungi to oferty z lombardów najczęściej były a ceny praktycznie
    takie same jak w sklepach
    W końcu kupiłem 58calowego Samsunga
    https://allegro.pl/listing?string=ue58mu6192&order=m
    &bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-1-1-10
    03
    Kupiłem w OleOle ale na allegro bo tam mieli cenę 2999zł a w sklepie netowym 3 stówy
    drożej
    Teraz widzę że i na allegro podnieśli do 3129zł