  • Data: 2017-12-29 17:09:52
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
    > się równało z poczciwym kineskopem.
    jak to? A plazmy?
    miałem kiedys 42 calowego panasonica plazmowego. pół rodziny miało wtedy
    maleńkie (32 calowe) lcd. każdy zachwalał że ma super płaski tv. to czy
    jest płaski czy nie - ja mam w nosie. mijał czas, ja najpierw
    zrezygnowałem z kablówki, tvsat, potem już nic nie oglądałem w TV,
    czasami jakiś film z netu. aż pewnego razu przyszli teściowe i była
    okazja żeby fotki wnuków pokazać. jak "odpaliłem" plazmę, komuś komu
    przez parę lat wciskali ze obraz z lcd jest żyleta, opadła mu szczęka.
    jak w kreskówce powiedział że on chce taki tv, mam się zamknąć i brać
    jego pieniądze. Tak się też stało. zwykła plazma, nawet nie fullhd, 42
    cale, obraz pod każdym kątem żyleta. A że nowego nie dostaniesz - sory,
    nic nie poradzę.

    ToMasz