  • Data: 2017-12-29 13:30:20
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w zeszłym roku przechodziłem z kineskopowych na LCD. Wybrałem
    > Samsungi ze względu na rodzaj matryc (choć producenci unikają podawania
    > typu matrycy jak zarazy :). Kupiłem na Allegro UE48xxx za jakieś 800 PLN
    > dla siebie i UE32xxx za jakieś 600PLN dla żonki. Ten większy działa bez
    > awarii jak do tej pory, ten mniejszy popsuł się dwa razy (raz moduł
    > logiki matrycy, jakieś 100 zł, drugi raz sfajczyła się jedna dioda na
    > pasku podświetlenia, koszt zero) ale uważam że miałem pecha :)

    Z ciekawości.
    Jakie masz odczucia co do kątów widzenia po przesiadce z CRT?
    Może ja jestem zboczony bo w poligrafii pracuję i jestem przyzwyczajony
    do porządnych monitorów IPS...
    Samsung ostatnio bardzo mnie zawiódł i to w porównaniu z poczciwym chyba
    już 7 letnim FHD 32" Sharpa.
    Kiedyś byłem pozytywnie zaskoczony z zakupu tv.
    Dzisiaj jestem załamany