  • Data: 2017-12-29 14:59:54
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 13:30:20 +0100, z napisał(a):

    > Jakie masz odczucia co do kątów widzenia po przesiadce z CRT?
    > Może ja jestem zboczony bo w poligrafii pracuję i jestem przyzwyczajony
    > do porządnych monitorów IPS...

    Co tu gadać, pod tym względem nie wymyślono jak do tej pory nic co by
    się równało z poczciwym kineskopem. W praktyce kąt widzenia na matrycach
    LCD jest nie większy niż po 30 st na każdą stronę. Dopóki tego
    przestrzegasz, jest OK. Powyżej obraz żółknie, szarzeje, pada kontrast i
    takie tam. Te 130 czy 150 jakie deklarują producenci to ściema. Owszem,
    coś widzisz ale mocno nie to co nadają :) Żeby mój świetny NEC FE1250
    nie dostał nieuleczalnych drgawek ekranu to pewnie bym go dalej piłował,
    choć drań waży z 15 kg :), zajmuje pół biurka i z równowagą bieli
    nietęgo :)
    --
    Jacek
    I hate haters.