  • Data: 2020-04-04 11:38:36
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/04/2020 00:35, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zastosowane w różnych linkach metody produkcji oparte na drukarkach 3D są do dupy
    bo są zbyt wolne

    Gubisz istotę rzeczy. Produkcja na drukarce *NIE* zajmuje *twojego*
    czasu więc przeciętny posiadacz drukarki, który i tak pracuje z domu,
    robi to *równolegle*. Odpalasz o 8 rano i o 8 wieczorem masz
    wyprodukwoanych 6 sztuk. W tzw międzyczasie zerkasz czy podczas wydruku
    się od stołu nie odkleiło i tyle. Mnozysz to przez kilka tysięcy
    posiadaczy drukarek w PL. I masz istotną produkcję. Na tyle istotną że
    spotkane przez mnie kilka osób w przyłbicach miały *głównie* wersje
    wyprodukowane a nie kupne. Widać z daleka. Zgadnij dlaczego.

    >, w związku z czym zbyt drogie.

    Jak widać jedyne dostępne w pewnych syuacjach. Albo inaczej: inne metody
    produkcji domowej są albo mocno absorbujące, albo tworzą przyłbice
    niewygodne, spadające, psujące się. W dodatku mało kto potrafi to robić
    sensownie, z właściwych materiałów. W tym czasie przydał by się bardziej
    robiąc zakupy dla seniorów.

    > z dwieście złotych kosztował by komplet na maskę, zrobi przez godzinę kilka tysięcy
    elementów przyłbic.

    Otwieraj produkcje. Z jakiejś przyczyny *wydrukowane* przyłbice,
    wydrukowane zawory, trójniki i adaptery do masek są częściej widoczne na
    zdjęciach z Włoch niż produkcja masowa na wtryskarkach. Sporo ludzi
    uratowano życie maską do nurkowania z Detacthlonu z odpowidniom,
    wydrukowanym adapterem. Jakoś nikt tych adapterów nie produkuje inaczej.
    Dziwne, nie? Przeciez taki Kazio, w berecie z antenką, wytoczy im, z
    petem w zębach, w 15 minut, formę wtryskową. Co za debile, nie?

    Gubisz sens wydruku 3D. W ciągu sekund mozna przestawić produkcje w
    tysiącach garaży na coś innego co okazuje się być bardziej potrzebne.
    Jak ktoś dzisiaj chciałby odpalić produkcje przyłbic na wtryskarkach to
    zanim zacznie potrzebne będą już częsci do respiratorów. Jesli będzie
    potrzebny element do respiratora, po dostaniu zapotrzebowania mogę go
    dostarczyć za 3h do szpitala. I dokładnie to się działa we Włoszech i to
    się będzie działo u nas.

    > Ale gawiedź durna i się cieszy z robionych ręcznie maseczek, przylbic.

    Szpitale się cieszą, ale i *błagają* o jakiekolwiek. Skoro znasz tak
    wiele firm które produkują w takim tempie maseczki, przyłbice to jakim
    cudem jeszcze nie przekazałeś tej cennej informacji dla swojego
    szpitala? Może dlatego że to tylko h..owa propagadna sukcesu a
    rzeczywistośc wygląda tak że pielęgniarka szpitalna w mieście 100k
    mieszkańców nie ma nawet jednej sztuki? Idz i wyjaśnij jej, że jak
    skoczy do Łodzi, to se kupi, im na hałdach zalegają a ona, iditoka, nie
    wie tylko żebra po facebookach.