  • Data: 2020-04-06 07:23:01
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Po jakim przyjeździe? Ludzi w kwarantannie są tysiące.

    Znam osobiście tylko kwarantanny po przyjeździe, więc o tym pisze.
    Ale to samo odnosi się do każdego innego powodu izolacji.

    > I jaka opieka? To jest leczenie objawowe. Jak będziesz leczył kogoś,
    > kto nie ma objawów?

    Taka, że ci ludzie na przykład potrzebują coś jeść. A nikt się nie
    interesuje tym, czy osoba ma kogoś bliskiego, kto zoraganizuje
    choćby podstawowe zaopatrzenie. Ani jak to zrobi.

    > Zmarł... no współczucie, ale to co? wszystkich z kwarantanny byś położył
    > w szpitalu?

    Takich, co bez pomocy nie rokują przeżycia następnej doby -- jak
    najbardziej.

    > Rodzina się widać nie interesowała (może nie miał) Sąsiedzi też...*
    > policja miała sprawdzać...

    O o o -- widzę, że coś zaczyna świtać!

    > Te kilka dni to jest 5-7, zwykle w tym okresie występują objawy. Zwykle.
    > Zaraża się innych dzień wcześniej - i zapewne wtedy już wyszedł by test.

    Żadnego testu nikt nie robi. W żadnym momencie.

    > Na prawdę uważasz, że należy zrobić test po 7 dniach i można jechać do
    > Babci? ... czy może odczekać jeszcze ten tydzień dla pewności?

    W ogóle nie uważam, że mozna jeździć do Babci, więc jakby nie ten temat.

    > * -tu mi się przypomina riposta Korwina dla Hołdysa, ale nie nie, nie na
    > miejscu.

    Proszę śmiało, bo nie znam (wprawdzie jeden jest dureń kompletny, ale
    drugi chociaż potrafi śpiewać).

    --
    Jarek