  • 11. Data: 2016-11-02 19:53:08
    Temat: Re: dojscie do plików kamery ip
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 2 listopada 2016 16:20:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    bia.P4PCamLive&hl=pl

    > Da sie obejrzec, to da sie i zassac.

    przechwytywanie strumienia mało przydatne chyba :/

    Telnet sie odzywa ale nie wiadomo jaki do tego login/hasło.

    Pytanie pomocnicze - zapewne, tak se myśle, taki układ działał prawidłowo na jakis
    wczesniejszych wersjach oprogramowania. Wczesniejsze javy szukac czy co innego?

    b.

  • 12. Data: 2016-11-02 21:08:18
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 02.11.2016 o 19:53, Budyń pisze:

    > Telnet sie odzywa ale nie wiadomo jaki do tego login/hasło.

    Chcesz się dowiedzieć to wystaw ją na świat kiedy Chińczycy nie śpią ;)

    > Pytanie pomocnicze - zapewne, tak se myśle, taki układ działał prawidłowo na jakis
    wczesniejszych wersjach oprogramowania. Wczesniejsze javy szukac czy co innego?

    Gdzie tam Javę widzisz?
    - Spróbuj pod IE w trybie zgodności z XP.
    - Wyłącz antywirus
    - Poszukaj starego komputera z XP
    - Oddaj tą kamerę do reklamacji (niezgodność z umową, wada istotna)
    żądaj zwrotu pieniędzy.
    - Nie myśl, że jak kupisz inną kamerę będzie lepiej, ale próbować możesz.

    --
    Mirek.

  • 13. Data: 2016-11-02 22:38:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 2 listopada 2016 21:08:19 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

    > Chcesz się dowiedzieć to wystaw ją na świat kiedy Chińczycy nie śpią ;)

    jakis wczesniejszych wersjach oprogramowania. Wczesniejsze javy szukac czy co innego?

    > Gdzie tam Javę widzisz?

    eeee, javascript...

    > - Spróbuj pod IE w trybie zgodności z XP.
    > - Wyłącz antywirus
    > - Poszukaj starego komputera z XP

    qurcze, ja do dzis uzywam xp i nie mam zamiaru przestac :)

    > - Oddaj tą kamerę do reklamacji (niezgodność z umową, wada istotna)
    > żądaj zwrotu pieniędzy.

    nie w tym problem -ona jest tania jak barszcz i dlatego chce ich kilka użyć.
    Tej jednej funkcji mi brakuje.

    b.

  • 14. Data: 2016-11-02 23:30:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cezar,

    Wednesday, November 2, 2016, 5:01:37 PM, you wrote:

    > raczej chdzilo mu o 14400 ... tez taki miałem.

    Zyxele pracowały z prędkością 16800bps a te droższe nawet 19200bps...
    Ale nie z 0202122 :(

    > Mama płakała jak dostawała rachunki...

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2016-11-02 23:37:20
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 02.11.2016 o 22:38, Budyń pisze:

    > nie w tym problem -ona jest tania jak barszcz

    To ciesz się, że w ogóle cokolwiek działa.
    Ja mam teraz na warsztacie taką za 3kpln i też nie wszystko działa.
    Możliwe, że funkcja której potrzebujesz w jakiejś tam konfiguracji
    działa - może w takim razie W7, Chrome? iOS?
    Całkiem możliwe też, że nigdy nie działała - ot programista nie zdążył
    tego ogarnąć a szef nie zauważył.

    --
    Mirek.

  • 16. Data: 2016-11-03 00:00:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Zyxele pracowały z prędkością 16800bps a te droższe nawet 19200bps...
    > Ale nie z 0202122 :(

    > :)

    Już mam.

    To był Zyxel U-1496.

    Naprawdę solidna maszyna.
    Faktura za niego też była solidna :(

    A niebawem wylądował w lamusie, bo pojawiły się US Robotics Courier 56k.
    Miał już tylko jeden klawisz, ale za to duży wyświetlacz ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2016-11-03 00:07:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Thursday, November 3, 2016, 12:00:35 AM, you wrote:

    > Już mam.
    > To był Zyxel U-1496.

    W zeszłym roku oddałem dwa takie do Muzeum Komputerów w Katowicach...

    > Naprawdę solidna maszyna.

    Nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego, jak bardzo :)
    Całkiem niedawno ktoś chciał je ode mnie odkupić - do pracy na linii
    dzierżawionej.

    > Faktura za niego też była solidna :(

    Warty był swojej ceny.

    > A niebawem wylądował w lamusie, bo pojawiły się US Robotics Courier 56k.
    > Miał już tylko jeden klawisz, ale za to duży wyświetlacz ;)

    To musiałeś jakoś późno nadziać się na Zyxela, skoro ominęła Cię epoka
    28800 i 33600 bps...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2016-11-03 00:21:52
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    Budyń wrote:
    > jest taka kamera
    > http://www.manta.com.pl/pl/svr201hd

    do mojego guana admin 123456 - tak, tak. Chinol na stale to wpisal (telnet) w
    srodku busybox ale nie mam sil z tym sie kopac :(

    Google nic nie mowi, nikt tego nie hakowal? Bo moje haslo do telnetu mam z
    googla.

  • 19. Data: 2016-11-03 00:56:42
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Hehe :)

    No, zdarzało się, że zacięte wybieraki musialy się trochę posmażyć (ale
    zaden szczęśliwie nie zszedł), bo ja na nocce modemowałem sobie ('93), przez
    dostęp po znajomości ma MIMUW-ie, chodziło o to, że po minucie nieaktywności
    wyrywało, a ponownie wdzwonić się nie bywało najłatwiejszym.

    > Ciekawe, jaki procent gimbusów zna pojęcia telnet, Kermit, czy ATDT.

    A kiermit to taka rzaba pane Havranek :P *
    Zaś ATDT to pewnie nazwa jakiejś kapeli chlip-chłopowej (bo wiele polskiego
    HH, z prawdziwym HH, którego słucha się miodnie, nie ma wiele wspólnego) :P
    Może jakiś nie-sfejzbuczały dzieciak zajarzy telnet, bo czasem się korzysta,
    by sprawdzić, czy dany serwis żyje. **

> [...]
    > UART-ami - to wszystkie BBS-y były moje ;)
    > Pomijam, że wtedy kosztowało to majątek :(

    Ja gdzieś już w '94, albo raczej '95... już wiem, to drugie, bo w firmie, od
    której kupiłem modem (Zoom Comstar 620, 28800, voice mail, oraz telefon
    głośnomówiący ze znakomitym tłumikiem sprzężenia), kobitki na ekranach miały
    W95. Jednej się nawet wywaliło i byla cokolwiek zestrachana, że jej praca
    przepadła... A łaziłem, bo coś sknocili i nie szło się zalogować, czy
    zainstalować... Heh... po 2 ponad latach nie pamiętam już numeru
    wdzwanianego (było to jeszcze przed 0202122), ani na jaki okres miałem
    dostęp, w ramach bonusu za zakup, kosztowało to w pytę, ale zdecydowałem, że
    wezmę modem z górnej półki, żeby na dłużej starczył. Nawet sam sobie
    przerwanie potrafił przydzielić, można też było wymusić... Rany, jakie ja
    rachunki placiłem (już jak 0202122 było)... 300-400 PLN nie było niczym
    dziwnym. Pozyskanie SDI było jak zbawienie.

    * tak, wiem, że się pisze "żaba", a imię jej Kermit.
    ** Ceterum censeo, facebook delendum esse.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 20. Data: 2016-11-03 10:22:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > dzierżawionej.

    > Warty był swojej ceny.

    > To musiałeś jakoś późno nadziać się na Zyxela, skoro ominęła Cię epoka

    Miałem kilka innych modemów w międzyczasie.
    Ale to były jeszcze czasy starych central, kiepskich łączy MM, i
    przewodów telefonicznych puszczanych gdzie się dało i jak się dało.

    Stąd jednak efektywna prędkość Zyxela była lepsza, niż innych,
    potencjalnie szybszych, ale albo nie radzących sobie z transmisją, abo
    zrywających. Zyx w czasie kiepskiego połączenia zmniejszał prędkość, a
    jak warunki się poprawiały, negocjował większą. Radził sobie na
    kiepskich łączach podobnie, jak LR Defender w trudnym terenie ;)

    Poza tym OIDP miałem na nim skrzynkę głosową i fax-server.

    A pierwszy mój modem był zapięty do Amigi - PC jeszcze wtedy nie miałem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam