  • Data: 2014-11-01 07:40:17
    Temat: Re: dxo optics pro za darmo
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Freitag, 31. Oktober 2014 14:02:12 UTC+1 schrieb mt:
> [...]
    warstwach do dyspozycji w PS element.Jesli w 16 - bitach to roznicy nie widac nawet
    po wielu zabiegach obrobczych.

    > Nie masz. Przede wszystkim obrazek masz już w 8 bitach do dalszej
    > obróbki.

    jestes w bledzie-

    w ACR , color managment ustawiasz 8 lub 16 bit/kanal.
    to jest informacja jak ma byc wywolany raw.

    > Nie można wczytać profili obiektywów do korekcji,

    oczywiscie , ze mozna , tak jak w duzym PS

    tzn nie masz profili w ACR , lecz przy obrobce obrazu RGB.

    zreszta w ACR profile tez dzialaja na obrazie RGB.

    Wciąż nie ma symulacji
    > druku,
    masz mozliwosc wprowadzenia profili barwnych urzadzen wyjscia , a wiec drukarek
    rowniez.

    >dlatego uważam, że oszczędność 100 zł nie warta jest rezygnowania
    > z takiej liczby funkcji, a to co jest dostępne w Elements poza ACR jest
    > również dostępne (a nawet więcej) w wielu darmowych programach do obróbki.

    kazdy musi decyzje podjac sam. sa rozne potrzeby , rozne preferncje.
    moje doswiadczenie z pse jest wiecej niz b. dobre.
    za nieiwlkei pieniadze dostajesz swityn ACR i bardzo ergonomiczny program do obrobki.
    Pracuje sie niem latwiej niz duzym PS , w praktyce mozna dojsc do takich samych
    wynikow.

    Ja tez uwazam , ze warto kupic LTR. Cena od paru lat jest adekwatna do mozliwosci
    programu i rynku.
    Pamietam kiedy przed paru laty kosztowal ok 400 - 450 euro - to byla przedada.