  • 51. Data: 2015-10-19 16:43:56
    Temat: Re: dynamiczne migacze
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Oct 2015 14:02:54 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI
    >
    >czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    Nowe Mondeo ma takie kierunkowskazy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 52. Data: 2015-10-19 16:46:34
    Od: j...@i...pl

    https://www.youtube.com/watch?v=XDFJ8B2H7pg

  • 53. Data: 2015-10-19 16:53:51
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Oct 2015 15:01:16 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >No wie, zwłaszcza jak pracuje w drogówce i się interesuje.

    Taa...

  • 54. Data: 2015-10-19 18:02:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Oct 2015 21:36:15 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
    > 6.23.7.3.1. Awaryjny sygnał stopu jest włączany tylko w sytuacji,
    gdy
    > prędkość pojazdu przekracza 50 km/h

    tak samo jak zakretowe mogą się włączać poniżej 40km/h

    --
    Marek

  • 55. Data: 2015-10-19 18:05:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Oct 2015 12:21:18 +0200, Miroo
    <b...@b...brak.i.juz> wrote:
    > Osobiście bardzo nie lubię takich kierunkowskazów - ściągają one
    wzrok i
    > powodują, że oko mimowolnie zaczyna śledzić ten ruch, co oczywiście
    > powoduje odwrócenie uwagi. Ale to może tylko ja tak mam :)

    No to mini też powinno być zabronione w pobliżu dróg o dużym
    nasileniu ruchu.

    --
    Marek

  • 56. Data: 2015-10-20 08:20:41
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-10-19 o 18:05, Marek pisze:
    > wzrok i
    >
    > No to mini też powinno być zabronione w pobliżu dróg o dużym nasileniu
    > ruchu.

    Na mini organy homologujące wpływu nie mają.

    Jeśli mówimy o "pobliżu dróg" to zakazałbym:
    - migających reklam (widzisz z daleka "policję", a z bliska okazuje się,
    że to migające "wolne pokoje" na niebieskich ledach)
    - reklam z materiałów odblaskowych - już znaków jest dużo, a dochodzą
    jeszcze takie śmiecie i nocą walą po oczach.

    Ale to już zupełny OT