eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne wspomaganie kierownicy › Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: elektryczne wspomaganie kierownicy
    Date: Mon, 26 Apr 2010 14:10:25 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 27
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <hr3vls$ju1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <n...@4...com> <hr29id$5oc$1@news.onet.pl>
    <b...@4...com>
    <hr2c8j$o3q$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hr2c2u$n6c$3@node1.news.atman.pl>
    <hr3bgb$dmo$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hr3ft6$r23$1@news.onet.pl>
    <hr3gt0$f11$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hr3io5$4ea$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1272283644 20417 85.219.142.7 (26 Apr 2010 12:07:24
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Apr 2010 12:07:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 100426-0, 2010-04-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275420
    [ ukryj nagłówki ]

    > Coz, widac moja centralka nie wiedziala o tym, ze musi byc wycentrowana.
    > Zalozylem, podlaczylem i dziala. Kola same wracaja do pozycji neutralnej.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wyprzedzenie_sworznia_z
    wrotnicy

    ale one tak robia takze na postoju wiec geometria duzo nie ma tu do gadania
    jak masz 50% skretu w lewo na postoju, to skrecenie dalej w lewo wiaze sie z
    bardzo duzym oporem a w prawo w kierunku centrowania jest duzo duzo lzej.
    analogicznie jesli jest 50% w druga strone


    >> hmmm musi byc spiete mechanicznie, jest tylko po srodku jeszcze czujnik
    >> momentu i wychylenia, ale walek zasuwa od kierownicy az do maglownicy,
    >> jestem tegop prawie pewien
    >
    > Wlasnie, ze pamietam, ze jakis producent szczycil sie tym, ze nie ma
    > mechanicznej korelacji pomiedzy kolem kierownicy a zwrotnica.
    > Wtedy naturalnym byloby centrowanie centralki wpomagania, poniewaz
    > centralka nie mialaby informacji zwrotnej o polozeniu kol.

    ale to tak bez sensu by bylo - na postoju chcesz krecic kierownica a kola
    stoja?

    masz wyjety akumulator i chcesz przeparkowac auto obok pchajac - nie uda
    sie?

    bez sensu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: