    From: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: eon
    Date: Wed, 2 Jan 2002 19:40:53 +0000 (UTC)

    RusH wrote:

    > z tego co czytalem to w niemczech tez to chcieli wprowadzic i nagle z 7
    > zainteresowanych elektrowni zrobily sie 2 ktore i tak nagle stracily
    > zapal :D ponoc mieli problemy z modemami (producent zaprzeczyl :D).

    Ciekawe co do tego mają _elektrownie_? Turbiny do Internetu podłączać chcieli
    czy co? -)

    Ale tak na serio - ten temat to już niemalże 'urban legend', jak zobaczę
    instalacje na powiedzmy 5 tys zadowolonych userów to uwierzę..

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-