  • 91. Data: 2009-08-19 20:36:51
    Temat: Re: ep-1 - kilka uwag
    Od: "Jacek" <j...@o...com>

    > Czar prysł :)
    Sepia to drobiazg ;-) Niedawno ktoś miał do mnie pretensje, że nie może znaleźć
    w EP-1 funkcji dostrojenia AF, jak w E-620 :-))))))
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 92. Data: 2009-08-19 20:46:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek pisze:
    > Sepia to drobiazg ;-) Niedawno ktoś miał do mnie pretensje, że nie może znaleźć
    > w EP-1 funkcji dostrojenia AF, jak w E-620 :-))))))

    Czekaj, aż zapytają o możliwość kupna lustra, bo wypadło... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 93. Data: 2009-08-19 20:49:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    I seryjka z dcrawa, jedną nóżkę ma bardziej, drugą mniej względem
    ufrawa, ale można, choć trudniej, wyczarować ciekawsze wyniki:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/1.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/2.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/3.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/4.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/5.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/6.jpg
    (to ostatnie już ''hdr bez hdr'')
    I same rawy:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/ep1/ep1.zi

    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie chce ci się dziś nic robić? - zwal to na ogólnoświatowy kryzys/