  • Data: 2018-11-19 22:06:38
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2018 o 14:24, LordBluzg(R) pisze:

    > Kanałami niech łażo, jak im się nie podoba.

    Jak ci się piesi nie podobają to jeźdz tunelami. Taki sam dobry tok
    rozumowania, a nawet lepszy, bo piesi byli historycznie pierwsi:P

    > Patrząc na to
    > inaczej, jako kierowca, wkurwia mnie brak przycisku (może być najazdowy)
    > bo mi też się spieszy jak stoję na czerwonym a piesi nie idą.

    Bo przeszli po naciśnięciu przycisku na czerwonym i już ich nie ma. Nie
    piszę, że przycis w swojej ideii jest zły, natomiast w realizacji z
    niewiadomych nikomu powodów tak to właśnie wygląda.

    Shrek