  • 1. Data: 2011-05-21 13:57:12
    Temat: filtr sieciowy
    Od: "Popa Smerf" <fszystko@PO 5.zł>

    jak najprosciej zroić filtry (dolno i górno przepustowe) na tak niskie
    częstotliwości jak sieciowe 50Hz?:O)

  • 2. Data: 2011-05-22 08:21:14
    Temat: Re: filtr sieciowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 15:57:12 +0200, "Popa Smerf" <fszystko@PO 5.zł>
    >jak najprosciej zroić filtry (dolno i górno przepustowe) na tak niskie
    >częstotliwości jak sieciowe 50Hz?:O)

    Ale co chcesz osiagnac ?

    Zawsze mozna sie przejsc do sklepu po pare dlawikow od swietlowek i
    kondensatorow od pralek :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-05-22 15:21:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 22-05-2011 o 10:21:14 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > On Sat, 21 May 2011 15:57:12 +0200, "Popa Smerf" <fszystko@PO 5.zł>
    >
    > Ale co chcesz osiagnac ?
    >
    > Zawsze mozna sie przejsc do sklepu po pare dlawikow od swietlowek i
    > kondensatorow od pralek :-)
    Nie karm trola, na grupie budowlanej też o to samo pytał.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-05-22 15:39:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 17:21:07 +0200, janusz_kk1 wrote:

    >Nie karm trola, na grupie budowlanej też o to samo pytał.

    Na budowlanej ? silnik synchroniczny i filtr mechaniczny ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-05-22 16:56:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 22-05-2011 o 17:39:51 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na budowlanej ? silnik synchroniczny i filtr mechaniczny ? :-)
    Ano :) sam zobacz
    http://www.google.pl/#num=100&hl=pl&safe=off&biw=990
    &bih=619&q=Pa.pa5morf&oq=Pa.pa5morf&aq=f&aqi=&aql=&g
    s_sm=e&gs_upl=6821l9033l0l3l3l0l0l0l0l245l418l0.1.1&
    bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=876c1b7c718c87f5

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-05-23 07:21:01
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Popa Smerf" <fszystko@PO 5.zł> napisał w wiadomości
    > jak najprosciej zroić filtry (dolno i górno przepustowe) na tak niskie
    > częstotliwości jak sieciowe 50Hz?:O)

    Stawiam na R (32k) + C (100n).
    Ktoś zaproponuje prościej ?
    P.G.

  • 7. Data: 2011-05-23 07:54:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Monday, May 23, 2011, 9:21:01 AM, you wrote:

    > Użytkownik "Popa Smerf" <fszystko@PO 5.zł> napisał w wiadomości

    [...]

    > Ktoś zaproponuje prościej ?

    Tak - proponuję nie karmić trolla.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-05-24 17:00:53
    Od: "P apaS merf" <dróga@irlandia.pl>

    Órzytkownik "J.F." napisał:

    > Ale co chcesz osiagnac ?
    >
    > Zawsze mozna sie przejsc do sklepu po pare dlawikow
    > od swietlowek i kondensatorow od pralek :-)

    potrzebuję filtrów zasilania na częstotliwości graniczne rzędu 50Hz, bo mam
    bardzo czułe urządzenie pomiarowe mierzące sygnały rzendu mikrowoltuf i mi
    ta sieć ze fszystkiego włazi!:O(
    problem w tym że ze wzorkuf na te filtry rezonansowe "pi" i "te" dla takich
    niskich częstotliwości wychodzą praktycznie nie do kupienia pojemności i
    indukcyjności!:O(

    w zasilaczach impulsowych widziałem takie filtry zbudowane z dwóch cewek
    nawiniętych przeciwsobnie, ale niestety nie wiem jakie coś takiego ma
    charakterystyki, a może są jeszcze jakieś inne sposoby filtracji?:O)

  • 9. Data: 2011-05-24 17:00:55
    Od: "P apaS merf" <dróga@irlandia.pl>

    Órzytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:
    > Tak - proponuję nie karmić trolla.

    odezwał się trol adminowy z elektrody, s tamtont go wywalili to tutaj
    szaleja!:O(
    *PLONK* kreaturo!:O)

  • 10. Data: 2011-05-24 19:08:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > [...]
    >
    > Tak - proponuję nie karmić trolla.

    No i masz, za mało żarcia, i gryźć zaczął.
    ;-)

    --
    Włodek