  • Data: 2016-10-01 10:18:07
    Temat: Re: galvanotest - macie doświadczenia?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-30 18:04, Robert Wańkowski wrote:
    > Musi mieć oświetlenie dolne, skoro chce oglądać wodę z kałuży. :-)
    > Ten jakoś mnie zainteresował.
    > http://teleskopy.pl/product_info.php?cPath=72_345&pr
    oducts_id=3470&lunety=Mikroskop_Delta_Optical_Biolig
    ht_300

    Mam biolux AL który wgląda praktycznie identycznie, ma tylko bardziej
    kanciasty odlew korpusu ale stolik i optyka wygadają podobnie.

    Do dostania w Lidlu czasem.

    Pobawić sie mozna, mój ma kamerę. Bresser oszczędził i wstawił tak
    dziadowską że mam wątpliwośc czy to aby nie jest wyskrobana z chińskiego
    mułu odpadów poprodukcyjnych. Nic nie widać, rzeczywista rozdzielczośc
    poniżej VGA, przeklamane kolory, obraca się swobodnie w korpusie pod
    cieżarem kabla (i wysuwa). Takiej jakości kamery robili na poczatku wieku.

    Samo podświetlenie jest słabe i dla niektórych próbek trzeba było
    doświetlać własną lampką.

    Szło kiepsko się trzyma stolika, potrafi poruszyć się w kleszczach
    podczas manipulowania.

    To dotyczy mojego AL ale czy to samo jest w tym modelu: niewątpliwie, to
    ta sama półka cenowa.