    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: gamepad dla PC
    Date: Sun, 17 May 2009 19:49:59 -0400

    Proces Gil <g...@g...pl> zwrócił błąd:

    > Nie warto kupować takiego drogiego sprzętu.
    > Logitech Precision jest bardzo wytrzymały i tani. Niełatwo go zepsuć.
    > Łatwo da się go oszukać.
    > Np do FIFY09 wystarczy łatwy fix:
    > http://rs153.rapidshare.com/files/152243289/FIFA_09_
    USB_Controller_FIX.rar
    > i to dobre jest do poziomu "professional" w FIFA09. Może dalej też.
    > Mamy to samo za 40 zł a nie za 200 zl.

    Zależy do czego będzie używany - jak ktoś wymaga np. wibracji to musi
    wyłożyć więcej, jeśli nie to nie ma co przepłacać, Precision jest dobry.
    Jeśli chodzi o ergonomię to najbardziej odpowiada mi Rumblepad 2 ale
    przewodowy, który ma gumowe wkładki.

    Lego Indiana Jones, podobnie jak Star Wars, chodzi dobrze z wszystkimi
    Logitechami (z xboksowatym Chillstreamem też).

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8