  • Data: 2010-02-21 00:48:04
    Temat: Re: gaszcz if-ow kontra wywolanie przez wskaznik/wirtualne
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lut, 23:51, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    > On 20 Lut, 21:42, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    >
    > Wyniki najlepisze:
    > wsk    333   100%
    > case   339  101.8%
    > if        348   104.5%

    Kurka wodna... inny kompilator, inna maszyna no i inne wyniki. No ale
    tak to już jest z językami wysokiego poziomu. Może ja walczę z
    wiatrakami
    próbując optymalizować kod w jezyku wysokiego poziomu.

    > Niewlaczenie maksymalnego piorytetu oznaczalo, ze
    > machanie myszka i drapanie sie po plecach calkowicie
    > zaburza wyniki (w dowolnym kierunku).
    U mnie machanie myszka zaburzalo wyniki co najwyzej o 0.1%

    > Kompilator - tradycyjnie VC.
    A moze vc jest na tyle sprytny, ze zobaczyl tablice const i
    rozwinal inline?