    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: gaszcz if-ow kontra wywolanie przez wskaznik/wirtualne
    Date: Sun, 21 Feb 2010 15:53:24 -0800 (PST)

    On 21 Lut, 21:26, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > To chyba zalezy od kompilatora.
    > Puscilem program w g++(qtcreator) i okazal sie znacznie szybszy.
    > Za bardzo, mimo gorszego (na niewprawne oko) kodu asm.
    >
    > Sledzctwo ruszylo.. Wnioski: okolo polowy mocy zzera nam funkcja
    > rand:)

    Skad pobrac darmowego vc? Nie chce piratowac, a sprawdziłbym u siebie
    visuala.

    Kiedyś robilem dużo testów porównując vc z gcc. Raz był lepszy VC, raz
    gcc. GCC
    częściej wygrywały Wydaje się, że na prostym i małym kodzie, typu jak
    ta procedura
    testowa, kompilator microsoftu wygrywał częściej.

    Ostatnio mój duży program skompilowali visualem i donieśli że działa o
    50% wolniej :)
    Nie sprawdzałem dokładnie, ale czesto wydawało mi się, jakby visual
    nie przeprowadzał
    dobrej optymalizacji dużych procedur po wcieleniu wielu funkcji
    inline. GCC zdawał się
    szczególnie wygrywać gdy było dużo metod inline.