    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: gaz
    Date: Tue, 28 Nov 2023 12:29:30 +0100

    On Tue, 28 Nov 2023 02:52:22 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nadal nie kumam jak to działa. Czy chodzi o to, że ktoś może mieć w
    > chałupie otwarte? Jak napełnić sieć przy zamkniętym? Tam jest jakieś
    > odpowietrzenie przy zaworze?

    Nie wiem dokladnie o co chodzi, ale IMO ryzyk jest kilka:
    -ktos sobie cos grzał na kuchence, gaz wyłączyli, plomień zgasł ...
    jak cisnienie wróci, to bedzie gaz wylatywał nie spalony.
    Tu chyba ze dwa dni minęły, to moze ryzyko małe, piecyki mają
    zabezpieczenia, kuchenki nowsze często też.

    -mogło sie do sieci powietrze dostac, i teraz mamy mieszankę gazu i
    powietrza. Grozi jakis wybuszek. Albo gaśnięcie płomienia.
    Moze jest jakis zawór "odpowietrzający" na koncu rury?

    J.