    Subject: Re: gazoport
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <d...@g...com>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 4 Aug 2017 11:47:38 +0200

    W dniu 2017-08-04 o 11:03, Konrad Anikiel pisze:

    > U mnie to inaczej brzmi: jeden o chlebie, drugi o niebie. W sensie, jeden chciał
    oszczędzać, drugi zaszaleć.

    Wkurza mnie to w kapitalizmie, że wolno zastawiać na klienta pułapki.
    Niektóre przepisy są tylko po to napisane, że liczą na błąd klienta.

    Dam przykład.
    Poszedłem do punktu obsługi, odstałem w kolejce i zgłosiłem rezygnację z
    telewizji.
    Akurat kończył się termin umowy i poprosiłem by nie przedłużano.
    Ponieważ rachunek nadal przychodził, więc zapytałem co jest grane?
    Odpowiedziano mi, że umowa została przedłużona, bo nie dopilnowałem
    podpisania rezygnacji.
    Nie jest ważne to co zgłaszałem, a panienka w okienku nie ma obowiązku
    mnie informować o formalnościach.

    Szukałem w internecie i okazuje się, że nie tylko mnie złapano na ten numer.
    Nawet jakiś facet się wkurzył i podał firmę do sądu i wygrał.

    WM