    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 4 Aug 2017 02:55:13 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <598442ba$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: gazoport
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 18:47:39 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Wkurza mnie to w kapitalizmie, że wolno zastawiać na klienta pułapki.
    > Niektóre przepisy są tylko po to napisane, że liczą na błąd klienta.
    >
    > Dam przykład.
    > Poszedłem do punktu obsługi, odstałem w kolejce i zgłosiłem rezygnację z
    > telewizji.
    > Akurat kończył się termin umowy i poprosiłem by nie przedłużano.
    > Ponieważ rachunek nadal przychodził, więc zapytałem co jest grane?
    > Odpowiedziano mi, że umowa została przedłużona, bo nie dopilnowałem
    > podpisania rezygnacji.
> [...]

    Gdzieś tam jest nawet jakiś Urząd Ochrony Czegośtam i Jeszczeczegoś. Powodzenia.

    Przykład na to gdzie znajduje się Polska: skandal z oszukańczym softwarem w
    samochodach VW kosztował firmę na rynku USA coś około 20 miliardów dolarów w karach
    administracyjnych, pozwach zbiorowych itd. Jak raz mieli tyle, więc się wypłacili. W
    Polsce nie kosztował ich ani grosza. Mogą panu majstrowi skoczyć tam gdzie pan może
    pana majstra w dupę pocałować.