  • Data: 2017-08-04 21:06:02
    Temat: Re: gazoport
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > To mi wyglada na pojecie z ekonomii socjalizmu, to tej juz od
    > 27lat nie ucza :-)

    Jest też takie pojęcie, jak udział płac (a ściślej dochodów
    indywidualnych) w całym produkcie krajowym. Czyli ile kasy
    człowiek ma w ręce i sam wydaje, w stosunku do tego, co w jego
    imieniu wydaje państwo. Teraz to jest jakieś pół na pół.
    W czasach, gdy uczono ekonomii socjalizmu, ludzie decydowali
    o mniej niż dziesięciu procentach wypracowanego dochodu.
    Reszta była w rękach państwa. Ten krwiopijczy kapitalista
    i tak nie jest taki zły.

    --
    Jarek