    Subject: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Tue, 9 May 2017 20:10:11 +0200

    W dniu 2017-05-09 o 19:50, Michał Jankowski pisze:

    > Jeśli wierzysz w Caritas...
    >
    > "SMS 72052 to dla osoby wysyłającej koszt 2,46 z VAT. Operatorzy
    > komórkowi zwalniają SMS z opłat. W opłacie zawartych jest 0,46 zł,
    > stanowiących podatek VAT.
    >
    > 0,18 zł przechodzi na obsługę projektu przez Caritas Polska."
    >
    > Są jakieś dziwne serwisy oferujące zakup np. bonów towarowych za smsy,
    > ale bon wartości 50 zł kosztuje w sms-ach ca. 150 zł. Sensu w tym
    > niewiele...

    Jakiś tam sens widziałem, bo miałem więcej kasy uzbieranej.
    Ale faktycznie serwisy dziwne, chcieli ode mnie skan umowy, żeby niby
    sprawdzić, że ten numer jest mój. Jak nie podam to nic nie wyśle.
    W regulaminie nic nie pisało o tym, numer się skończył przed wejściem
    ustawy o rejestracji. Była jazda, ze dwa czy trzy razy anulowanie przez
    serwis zamówienia jak się przypomniałem po kolejnym miesiącu co z
    bonami. Bony przyszły po 4 miesiącach. Już nigdy nie skorzystam z takiej
    opcji, zwłaszcza patrząc na wpis w regulaminie "Serwis może anulować i
    nie podjąć się realizacji zamówienia bez podania przyczyn."
    Ślij wszystko na Caritas, transfer chomika czy co tam chcesz.

    Zdrówko.

    --
    Irokez