    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: gdzie sprawdze wywazenie kola/tarczy hamulcowej?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 27 Jun 2010 19:19:49 GMT

    Olleo wrote:

    > To by zawsze drgalo, a nie tylko przy hamowaniu
    > To by zawsze drgalo, a nie tylko przy hamowaniu
    > To by zawsze drgalo, a nie tylko przy hamowaniu
    > To by zawsze drgalo, a nie tylko przy hamowaniu

    Niekoniecznie, jak hamujesz zmienia się trochę geometria zawieszenia i
    rozkład działających sił i czasami zderza się, ze zaczynają być wtedy
    wyczuwalne drgania spowodowane przez element nie związany bezpośrednio z
    hamulcami. Tym bardziej, że napisałeś "szczególnie przy hamowaniu", a nie
    wyłącznie przy hamowaniu. ;-)

    > A to jak? Przez caly rok nie bylo problemow i nagle kiepskie klocki?

    No to pewnie nie one, chociaż czasem jak je podtopisz to może tak być.
    Ale klocki to raczej rzadka przyczyna.

    > Np. jakies luzy, ktore mam zamiar sprawdzic.

    A gdzie czujesz te drgania? Na kierownicy, pedale hamulca, całym aucie?