  • 1. Data: 2014-09-30 19:06:09
    Temat: glosniki do 500 zl
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

    Czesc,

    Pada mi regulator glosnosci w moim zestawie 5+1 (jakis logitech co mial
    wade fabryczna i byla jedna linia na fron i bass).

    Zastanawiam sie nad kupnem albo 2 glosnikow + amplitunera (choc maly
    pokoj), albo glosnikow 5.1 lub 2.1 ale dobrze grajacych.

    Co polecic mozecie z 2.1 albo 2.0 jesli bylyby dobre glosniki
    (wielokanalowe) ?
    Slucham metalu. Glosno. :)

    Warto pakowac sie jeszcze w glosniczki "komputerowe" czy moze jednal
    amplituner i dwa sredniej wielkosci 3 kanalowe ?
    Pokoj mam strasznie maly, w zasadzie moge oddalic glosniki od glowy max o
    1,5 metra w bok i metr do przodu.

    --
    amp

  • 2. Data: 2014-09-30 19:18:40
    Temat: Re: glosniki do 500 zl
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 30.09.2014 o 19:06, amperomierz pisze:
> [...]
    > amplituner i dwa sredniej wielkosci 3 kanalowe ?
    > Pokoj mam strasznie maly, w zasadzie moge oddalic glosniki od glowy max o

    logitech z-5500 2.1 THX?

    http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Logitech_Z-230
    0_THX_-_glosniki_dla_wymagajacych-1578.html

    Polecam, bo uzywam w duecie z Xfi XtremeGamer

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 3. Data: 2014-09-30 20:21:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-09-30 o 19:06, amperomierz pisze:
> [...]
    > amplituner i dwa sredniej wielkosci 3 kanalowe ?
    > Pokoj mam strasznie maly, w zasadzie moge oddalic glosniki od glowy max o

    Lata temu kupiłem Genius Home Theater SW 5.1 po przeczytaniu recenzji
    na: http://www.dzikie.net/index.php?art=genius_sw51_ht&f
    ull=true&cpage=1
    i wcale nie żałuję, przez lata służyły dzielnie. A jako, że urodziło mi
    się dziecko i obawiałem się ich zniszczenia oraz ze względu na żonę, to
    złożyłem je w piwnicy. Jak maleństwo podrośnie, to znów je wyciągnę. Ja
    płaciłem za ten model (obecnie już niedostępny) 530 zł. Poczytaj
    recenzje - naprawdę warto. U mnie były w pokoju 5m x 4m. Normalnie
    użytkowałem na poziomie gdzieś do 30% głośności, czasem słuchałem na
    jakieś 80% - przy większej głośności szyby i meble wpadały w drgania,
    które psuły dźwięk. Subwoofer miałem zawsze skręcony tak z 10-15%
    poniżej zera, tylne na jakieś 70-80% powyżej zera.

    O innych wersjach możesz poczytać tu:
    http://forum.pclab.pl/topic/146696-G%C5%82o%C5%9Bnik
    i-Genius-Home-Theater-SW-51/

  • 4. Data: 2014-09-30 21:51:21
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > amplituner i dwa sredniej wielkosci 3 kanalowe ?
    > Pokoj mam strasznie maly, w zasadzie moge oddalic glosniki od glowy max o

    Spójrz na tą stronę http://www.audiofanatyk.pl/

    T.

  • 5. Data: 2014-09-30 22:32:33
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 30.09.2014 o 21:51, ToM pisze:

    > Spójrz na tą stronę http://www.audiofanatyk.pl/
    >
    > T.

    Wydaje mi sie, ze 500 sie nie zmiesci ;)

  • 6. Data: 2014-09-30 23:56:28
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-30 o 22:32, mr misio de grizzly pisze:

    > Wydaje mi sie, ze 500 sie nie zmiesci ;)

    Niekoniecznie ;)
    http://www.audiofanatyk.pl/polecane-glosniki-kompute
    rowe-2-0-2-1-5-1/

    T.