  • Data: 2023-10-19 23:40:55
    Temat: Re: "gumowa" powłoka termoprzewodząca w domowych warunkach
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/10/2023 21:49, ptoki (ptoki) wrote:
    > Sylikon. Zwykly.

    Jakiś pomysł na w miarę równe rozprowadzenie?

    Mam głównie doświadczenia łazienkowe i wychodzi to bardzo przciętnie,
    szczególnie cienkie warstwy. Co prawda wygląd ma niewielkie znaczenie,
    ale skoro już, to może jest jakiś sensowny patent na to?

    Co do psikanych, widzę same smary, ale może jest jakaś wersja
    "zastygająca", jak silikon łazienkowy?