  • Data: 2005-05-23 22:43:36
    Temat: Re: hosting
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > Jak masz coś do faceta to idź do sądu albo napisz skargę do jednostki
    > nadrzędnej, narazie jednak to on ma większe podstawy do sądowania się bo
    > go publicznie obraziłeś.

    Na razie chcę zapytać publicznie - czy ma racje; skoro on mówi, że to co
    chciałem zrobić to dns spoofing przez telefon - chciałem aby ktoś inny niż
    Ja pokazał to temu gościowi... a jak na razie maciuszko i spółka
    przepuszaczają ataki na Mnie. Może to jakaś pozostałość po gazecie
    wybiórczej?

    --
    Krzysztof Antoń