  • 141. Data: 2011-10-11 14:13:03
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 11 10 2011 11:33, Marek Dyjor pisze:

    > i synchronizuje ci sie symbian do outlooka wraz z notatkami?

    Nie próbowałem i nie mam outlooka.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 142. Data: 2011-10-11 21:50:07
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Masz po prostu uprzedzenia wytworzone przez urządzenia wczesnych
    > generacji...

    A zmienił się interfejs?

    > To co napisałeś jest tak niekonkretne że ciężko się do
    > tego ustosunkować.

    Trzeba zobaczyć.

    > Zarzutem Twoim jest może to, że litery można łatwo
    > przeczytać bez lupy, w przeciwieństwie do telefonów konkurencji?

    Chyba se jaja robisz.
    http://ivitto.files.wordpress.com/2008/09/iphone-3g1
    .jpg
    U której konkurencji są jeszcze mniejsze fonty?

  • 143. Data: 2011-10-11 21:55:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Nie, nic takiego nie mówiłem. Masz jakieś przywidzenia.

    Ależ napisałeś. A teraz popatrz na to
    http://ivitto.files.wordpress.com/2008/09/iphone-3g1
    .jpg
    http://www.androidarena.com/wp-content/uploads/2010/
    02/11UPDATED-Samsung-I8520-is-an-Android-phone-with-
    built-in-projector.jpg
    i przeżyj straszny dysonans.

  • 144. Data: 2011-10-12 12:33:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    .com...

    > A zmienił się interfejs?

    No jasne.

    > Trzeba zobaczyć.

    Twoimi oczami chyba...

    > Chyba se jaja robisz.
    > http://ivitto.files.wordpress.com/2008/09/iphone-3g1
    .jpg
    > U której konkurencji są jeszcze mniejsze fonty?

    Co Ty pokazujesz? Pierwszą wersję iPhone z 2008 roku?

  • 145. Data: 2011-10-12 12:35:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > rozumiem ze iPhone4 już posiada pełną wielozadaniowość?

    Mają na tyle pełną że może Skype czy Fring działać w tle
    i nasłuchiwać połączenia lub gadać z kimś a w między czasie
    możesz surfować internet na Safari.

    Pełna wielozadaniowość to potrzebna jest na maszynie
    przetwarzającej duże ilości danych - telefonu do takich
    zadań nie używasz przecież.

  • 146. Data: 2011-10-12 12:37:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j712tm$25v$1@news.onet.pl...

    > Czy pelna w stos. do iphonowej wnosi cos w codziennym uzytkowaniu?
    > Moj pierwszy kontakt z Androidem to bylo polowanie co mi zzera baterie w
    > tle...
    > Pszemol, jak to wyglada w iP4? Czy aplikacje w tle tez wcinaja baterie?

    Jak sobie wyobrażasz aby Skype działający w tle i prowadzący rozmowę
    po internecie nie zużywał baterii tak samo jak przeglądarka pracująca
    na froncie?? Ale Skype jest dosyć szczególny - większość aplikacji w tle
    jest "uśpiona" i czeka tylko na alarmy i notyfikacje.

  • 147. Data: 2011-10-12 13:19:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    .com...

    > Ależ napisałeś.

    Nie, nie napisałem. Bzdury sobie wmawiasz.

> [...]
    .jpg
    > http://www.androidarena.com/wp-content/uploads/2010/
    02/11UPDATED-Samsung-I8520-is-an-Android-phone-with-

    Jaki dysonans? Podobieństwa rzucają się w oczy.
    Tak czy inaczej wciąż nie rozumiem dlaczego pokazujesz
    zdjęcia starego iPhone, pierwszej wersji, która nie miała
    tak dobrego wyświetlacza jak wersja iPhone4 pod półtora
    roku na rynku - czyżby celowe pogarszanie image tego
    produktu? Aby w porównaniu z iPhone 4 produkt konkurencji
    nie wypadł przypadkiem gorzej? Kogo tak próbujesz oszukać?

    Różnica pomiędzy ekranami LCD w iPhone i iPhone 4 jest
    dramatyczna i pomijanie jej jest nieuczciwe.

  • 148. Data: 2011-10-13 00:59:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > No jasne.

    Znaczy zmieniła się skórka?

    > Twoimi oczami chyba...

    Oczami dorosłego człowieka? Po prostu wygląda jak zabawka.

    .jpg

    > Co Ty pokazujesz? Pierwszą wersję iPhone z 2008 roku?

    Pokazuję co mnie pierwsze lepsze co mnie wyskoczyło w wynikach wyszukiwania.

    Dobra, sprawdzę u źródła wszelkiego zła: http://www.apple.com/iphone/
    Która różnica ma mnie powalić na kolana? Podpis Messaging zamiast SMS pod
    jedną z ikon? Szara tapeta zamiast czarnej? Nadal wygląda jak plastikowa
    kolorowa zabawka.

  • 149. Data: 2011-10-13 01:04:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Nie, nie napisałem. Bzdury sobie wmawiasz.

    Ależ napisałeś. Powyżej jest nadal zacytowane.

    .jpg
    02/11UPDATED-Samsung-I8520-is-an-Android-phone-with-
    built-in-projector.jpg

    > Jaki dysonans? Podobieństwa rzucają się w oczy.

    To delikatnie powiedziane.

> [...]
    > tak dobrego wyświetlacza jak wersja iPhone4 pod półtora
    > roku na rynku - czyżby celowe pogarszanie image tego

    Że co? Gówno mnie obchodzi zarówno wyświetlacz jak i image tego produktu.

  • 150. Data: 2011-10-13 13:12:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Znaczy zmieniła się skórka?

    Skórka to Ci się opali jak wystawisz pysk na słońce... :-)

    > Oczami dorosłego człowieka? Po prostu wygląda jak zabawka.

    Nie osądzaj książki po okładce a telefonu po wyglądzie zabawki :-)

    > Pokazuję co mnie pierwsze lepsze co mnie wyskoczyło w wynikach
    > wyszukiwania.

    No to bądź uważny bo robisz mistyfikacje...

> [...]
    > jedną z ikon? Szara tapeta zamiast czarnej? Nadal wygląda jak plastikowa

    Nie interesuje mnie powalanie Cię na kolana. Nie podoba Ci się - nie kupuj.