  • 151. Data: 2011-10-13 13:15:21
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    news:4e963900$0$31899$c3e8da3$f6d5ad96@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

    > Ależ napisałeś. Powyżej jest nadal zacytowane.

    Masz jakieś przywidzenia stary - sprawdź, może to się da leczyć.

    .jpg
    >>> http://www.androidarena.com/wp-content/uploads/2010/
    02/11UPDATED-Samsung-I8520-is-an-Android-phone-with-
    built-in-projector.jpg

    > To delikatnie powiedziane.

    No i?

    > Że co? Gówno mnie obchodzi zarówno wyświetlacz jak i image tego produktu.

    No ale czemu pokazujesz telefon z 2008 roku zamiast
    wersję z 2010?

    > "to co jest tu i tam działa tak samo i czucie daje klientowi to samo."

    Że co?

    > "to co jest tu i tam działa tak samo i czucie daje klientowi to samo."

    Co pijesz?

  • 152. Data: 2011-10-14 07:43:55
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-10-10, o godz. 01:28:09
    atm <...@v...pl> napisał(a):

    > Pod Androidem czytnik ksiazek iReader po ktorejstam aktualizacji
    > zaczal sie wykladac na przewijaniu procentowym tresci. Nie bylo
    > najmniejszego problemu, zeby z pokaznej ofery innych programow
    > wyluskac Moon+ Reader. Symbian? ZX Reader, chyba nie ma niczego
    > porownywalnego? No nic, poczekam, sprawdze jak dziala w praktyce
    > Belle http://pclab.pl/art46868.html Moze nowy update i nowe modele
    > telefonow zacheca kilku deweloperow do stowrzenia ciekawych aplikacji
    > na Symbiana....

    Z symbianowcami szerzej nie miałem do czynienia od czasów N95 ale ZTCP
    to używałem do e-book-ów MobiPocket Readera:
    http://www.mobipocket.com/en/DownloadSoft/applicatio
    n.asp?device=SymbianOs

    Zdrówko

  • 153. Data: 2011-10-16 23:44:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    built-in-projector.jpg

    > No i?

    > No ale czemu pokazujesz telefon z 2008 roku zamiast

    Bo szare tło zamiast czarnego nie robi na mnie żadnego wrażenia.

    > Że co?

    To co sam napisałeś.

    > Co pijesz?

    iPiwo.

  • 154. Data: 2011-10-16 23:46:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Skórka to Ci się opali jak wystawisz pysk na słońce... :-)

    Nie zmieniaj tematu. Sam wyjechałeś tezą, że telefony HTC od Samsunga różnią
    się jedynie "skórką".

    > Nie osądzaj książki po okładce a telefonu po wyglądzie zabawki :-)

    A po czym? Po kłamstwach twych?

    > No to bądź uważny bo robisz mistyfikacje...

    Przecież widzę, że się nic nie zmieniło, nie mąć. Mistyfikujesz to ty, że
    niby się ajfon czymś poza obudową wielce różni od innych marek.

    > Nie interesuje mnie powalanie Cię na kolana. Nie podoba Ci się - nie
    > kupuj.

    Nie zmieniaj tematu, tylko wytłumacz czym się tak istotnym różnią
    przytaczane wcześniej ilustracje.