  • 11. Data: 2009-04-13 16:14:04
    Temat: Re: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ToMasz" news:grv2ap$9r3$1@news.interia.pl

    > Na zakończenie chciałbym dodać, ze gdybym miał poprosic złotą rybkę o
    > jakieś zmiany w prepaidzie, to chyba "oddawanie kasy" nie znalazło by
    > sie w pierwszej trójce życzeń

    Poproszę rybkę o model brytyjski - masz środki na koncie (nawet kilka
    pensów) i konto masz ważne bez żadnych terminów itp. i jest pięknie :)

  • 12. Data: 2009-04-13 16:25:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 18:14:04 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Poproszę rybkę o model brytyjski - masz środki na koncie (nawet kilka
    > pensów) i konto masz ważne bez żadnych terminów itp. i jest pięknie :)

    to jest trzeci rodzaj prawdy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-04-13 18:04:13
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > to jest trzeci rodzaj prawdy

    chmmm. nie do końca. załóżmy: orange wprowadza usługe: Jedna idea na
    karte" usługa przedpłacona ważna do odwołania. po 3 latach masz takie
    stawki wysokie ze zmigrujesz do innej usługi, albo zwiejesz do innej
    sieci. Po 3 latach (z 6 miesiecznym wyprzedzeniem) usługa Jedna idea na
    karte, jest dezaktywowana. kase możesz miec, ale przepada. Tak samo
    przepada jak marki niemieckie albo korony czechosłowackie. Tak wiec
    "biernych" ubiją tak czy siak, aktywni nie stracą nie zyskają.
    Teraz popatrz na simplusa. oficjalnie "żyć" powinien 1 rok.
    nieoficjlanie - 2.5 roku (pieniądze nie przepadły)- mnie sie udało. 3
    lata - już nie. Wychodzi na jedno? dla 90% użytkowników - prawie to samo.
    niech oddają przelewem na konto, albo "niech sobie dadzą luz" szkoda
    drukować nowych regulaminów.

    ToMasz

  • 14. Data: 2009-04-13 18:25:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mirror" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,UKE-polski-prepa
    id-potrzebuje-zmian,wid,11024345,wiadomosc.html?tica
    id=17d70
    UKE powinna zająć się nieuczciwymi reklamami z cyklu: "koszt minuty to xx
    groszy*.
    * - nie dotyczy play".

  • 15. Data: 2009-04-13 19:12:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 20:04:13 +0200, ToMasz napisał(a):

    > chmmm. nie do końca. załóżmy: orange wprowadza usługe: Jedna idea na

    nie wiem co zakładasz, ale załóż, że nie zrozumiałes, o czym pisałem.
    Więc powoli od początku: jak mawiał pewien baca, są trzy rodzaje prawdy:
    samiućko prowda, tys prowda i gówno prowda.
    Brytyjskie karty są jak najbardziej wyłączane, ale nie za brak doładowań -
    trzeba napóźniej w ciągu pół roku wykonać jedno płatne połaczenie, żeby nie
    zostały wyłączone.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 16. Data: 2009-04-13 23:10:27
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:44:59 +0200, ToMasz napisał(a):

    > jak Ci ukradli to oddaj sprawe do sądu.
    > mnie sie wydaje ze sąd wskarze ci zapis w regulaminie pozwalający na
    > taką "kradzież", który to regulamin znasz, albo powinieneś znać.

    Ale ten regulamin łamie przepisy Kodeksu Cywilnego i gdyby nie
    wszechobecna w Polsce korupcja, to operator już dawno by za to beknął!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2009-04-13 23:33:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 18:02:46 +0200, Arek napisał(a):

    > Najzabawniejsze to, że nagle dwie panie regulujące zaczęły się nudzić
    > (albo przyszłość niepewna...) i postanowiły "zauważyć" coś co jest od
    > wielu lat (chyba od początku).

    A ja się zastanawiam, dlaczego akurat Tobie tak zależy na tym, żeby
    operatorzy dalej mogli okradać klientów z ich środków na koncie?
    Dlaczego tak Cię boli pomysł ze zwracaniem niewykorzystanych środków z
    konta?
    Bo w bajeczkę o tym, że gdy operatorzy przestaną kraść, to ich usługi
    nagle drastycznie podrożeją, to nie wierzę!
    Zbyt dobrze mam jeszcze w pamięci ich zapewnienia, że jest niemożliwe
    zejście z ceną rozmowy poniżej 1 zł/min, bądź wprowadzenie taryfikacji
    sekundowej.
    A potem pojawił się Heyah i nagle niemożliwe stało się możliwym!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2009-04-13 23:49:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 20:25:52 +0200, qwerty napisał(a):
> [...]
    id=17d70
    > UKE powinna zająć się nieuczciwymi reklamami z cyklu: "koszt minuty to xx

    To pikuś przy reklamach "samochód już za 22900PLN*" i gdzieś tam w dole
    ekranu, totalnie niemożliwą do odczytania czcionką "*cena w kredycie 30/0,
    za 1/3 wartości samochodu" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2009-04-14 16:41:07
    Od: Janusz Plantagenet <j...@g...com>

    On 13 Kwi, 18:14, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "ToMasz"news:grv2ap$9r3$1@news.interia.pl

    > Poproszę rybkę o model brytyjski - masz środki na koncie (nawet kilka
    > pensów) i konto masz ważne bez żadnych terminów itp. i jest pięknie :)

    I tak powinno być! Zapłaciłem za coś i chcę z tego korzystać -
    proste. Pani Anna Streżyńska jest nieoceniona! Brawo, Pani Prezes!

    PZDR

  • 20. Data: 2009-04-14 19:33:25
    Od: a...@g...com

    On Apr 13, 9:12 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Brytyjskie karty są jak najbardziej wyłączane, ale nie za brak doładowań -
    > trzeba napóźniej w ciągu pół roku wykonać jedno płatne połaczenie, żeby nie
    > zostały wyłączone.

    no to rzeczywiście, nie ma żadnej różnicy z tym co u nas :))