  • Data: 2013-02-01 19:28:08
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "misiek" napisał w wiadomości
    >"Brazil" Gilliama sie naogladales za duzo :) ?

    Raczej ... jak to sie nazywalo ... SeaQuest

    Tam byla taka scenka ... jak tryb administracyjny przejdzie, to ITD
    bedzie jak na filmie - sama sciagac z konta :-)

    >z jakiej racji maja centralnie wystawiac ilestam mandatow ?
    >bo jacek vicek zydek sobie tak zaplanowal ?

    No wiesz, prosty rachunek - 300 FR, niech kazdy zlapie jednego pirata
    co po godziny ..

    >dwa lata temu nie bylo w planach latania dziury budzetowej

    Stosowna ustawa zostala uchwalona 29.10.2010 r.
    Jako pomysl powstala przynajmniej z rok wczesniej.
    Ba, pamietasz przeciez "Tylko czlowiek bez prawa jazdy" - wiec pomysl
    ma juz trzy kadencje i dwie koalicje.

    Oczywiscie argumentowano iz "jak sprawdzono w innych krajach system
    automatycznego karania kierowcow spowodowal znacznie obnizenie ilosci
    wypadkow".

    > wywoalnej przez geniuszy z pelo kasa z kieszeni ludzi. i nie bylo
    > BLN deficytu finansow publicznych :)

    Akurat kto by Polska nie rzadzil, ten podnosi deficyt.

    >rownie dobrze moga nie byc potrzebni - co to jest kurwa koera kim
    >dzong ima ? ze w planach jest tyle a tyle mandatow i tyle a tyle
    >urzedasow ?

    Jak widzisz zaplanowane pieniadze nie wplynely i na razie nikt nikomu
    glowy nie urywa.

    Liczbe urzedasow tez sie planuje od wielu lat..

    >wystarczy ze wg ostatnich danych co piaty Polski obywatel pracuje w
    >budzetowce :)

    Jak spojrzysz na "kraje rozwiniete" to wcale nie jest duzo.
    Owszem, zamiast kupowac "drukarnie", mozna oglosic przetarg na usluge
    drukowania, wtedy ilus tam ludzi nie bedzie obslugiwalo drukarki w
    ramach pracy budzetowce, tylko w ramach prywatnej firmy ...

    >mniej mandatow za duperele, mniej papieru, mniej drzew scietych mniej
    >urzedasow pierdacych w stolek ... itp... ekonomia panie - i to nie
    >polityczna socjalizmu - ktora sie teraz objawia dymaniem kierowcow -

    Ale glosowales na wladze, ktora chce inaczej.
    i pomstowanie na PO ma tu niewielki sens, bo co - sugerujesz ze
    konkurencyjna partia, majaca "prawo" w nazwie, bedzie tolerowac
    bezprawie na drogach ? :-)

    J.