eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajak najlepiej rozroznic fotografowana klase na studniowce? › Re: jak najlepiej rozroznic fotografowana klase na studniowce?
    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jak najlepiej rozroznic fotografowana klase na studniowce?
    Date: Sun, 04 Jan 2009 00:27:39 +0100

    JA pisze:
    > Zleceniodawca _MUSI_ współpracować.
    > Jeśli nie współpracuje to dostaje kichę i tyle.

    Powiedzmy, że każdy chce mieć zdjęcie jak całuje sobie swojego
    chłopa/dziewczynę. Jak jest fotograf na klasę łatwiej go poprosić o to.
    Jak na szkołę to to nie wypali, chyba że szkoła jest mała.

    > Chyba nie byłeś nigdy zupełnie obcym facetem w gronie kilkuset ludzi (bo
    > chyba o takiej ilości rozmawiamy).
    > Gwarantuję Ci, że się nie da.

    Przesadzasz - jak wiesz że masz fotografować jeden stół ludzi, a
    dodatkowo mają oni jeszcze np wstążeczki na rękach to tym łatwiej.

    Co do bycia to w takie imprezy się nie pakowałem. Byłem w gronie tych
    kilkuset osób i widziałem jak fotografowie pracują - dawali sobie radę i
    wiedzieli kogo fotografować.

    > Poza tym. Dobrze przygotowana impreza gwarantuje sukces. Improwizacja
    > najwyżej poprawność.

    A to nie na temat chyba? :)

    > I właśnie o tą głupią wstążkę chodzi.
    > Za moich czasów, były znaczki studniówkowe, a było to ćwierć wieku temu.
    > Wystarczy, żeby wszystkie klasy miały inne. Jeżeli nadal funkcjonują, to
    > byłby to pomysł, ale zapewne po czasie. Bo znaczki już są i pewnie
    > wszyscy mają identyczne.

    Wstążki czy znaczki, who cares :)

    > To raczej już nie sprawa fotografa.

    Ale Ty chcesz żeby fotopstryk to dzielił. Czasy są inne już ;)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_