  • 1. Data: 2009-01-03 09:57:22
    Temat: jak najlepiej rozroznic fotografowana klase na studniowce?
    Od: "jezier" <jezier@@jezier.pl>

    przypadlo mi robic zdjecia na studniowce. fotografuje jedna klase, wiec musze ja
    jakos odroznic.
    macie jakies pomysly, ktore sie sprawdzaja? przypne wstazeczke do marynarki, ale
    co jak facet ją zdejmie. mysalem o zakupie silikonowych bransoletek na rece albo
    czegos w tym stylu. sek w tym ze mam malo czasu, prosze o porady.

    pozdrawiam,
    jezier.

  • 2. Data: 2009-01-03 10:06:47
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "jezier" <jezier@@jezier.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marynarki, ale co jak facet ją zdejmie. mysalem o zakupie silikonowych
    > bransoletek na rece albo czegos w tym stylu. sek w tym ze mam malo czasu,

    namaluj im krzyzyki na czole a jak nie badą chcieli to niewidoczna farba
    swiacaca w UV i nie zapomnij zabrac takowej swietlowki :)

    Roger

  • 3. Data: 2009-01-03 11:03:19
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

> [...]
    > marynarki, ale co jak facet ją zdejmie. mysalem o zakupie silikonowych
    > bransoletek na rece albo czegos w tym stylu. sek w tym ze mam malo czasu,

    Kotyliony :) zawsze skuteczne ale tak długo, jak długo panowie mają
    marynary.

  • 4. Data: 2009-01-03 11:11:36
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jim-bim-ber rzecze:

    > Kotyliony :) zawsze skuteczne ale tak długo, jak długo panowie mają
    > marynary.

    No to ja bym ich otwarcie poinformował, że na zdjęciach będą ludzie z
    kotylionami, bo inaczej nie da się ich odróżnić. I powinno być OK.

  • 5. Data: 2009-01-03 11:40:41
    Od: conik <c...@i...pl>

    jezier pisze:
> [...]
    > marynarki, ale co jak facet ją zdejmie. mysalem o zakupie silikonowych
    > bransoletek na rece albo czegos w tym stylu. sek w tym ze mam malo

    kororowe pjuropusze;)

  • 6. Data: 2009-01-03 12:12:19
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-03 10:57:22 +0100, "jezier" <jezier@@jezier.pl> said:

> [...]
    > marynarki, ale co jak facet ją zdejmie. mysalem o zakupie silikonowych
    > bransoletek na rece albo czegos w tym stylu. sek w tym ze mam malo

    Niestety nie pomogę. Pomysły z kotylionami itp są chyba jedyne racjonalne.

    Swoją drogą co to za idiotyzm prosić fotografa o robienie zdjęć tylko
    jednej klasie?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-03 12:46:01
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Niestety nie pomogę. Pomysły z kotylionami itp są chyba jedyne racjonalne.

    jak znam siebie samego to bym pewnie nie dal niczego sobie przypiac z powodu
    jakiegos fotografa :) Mysle ze nie jestem odosobniony. Zwlaszcza mlode laski
    w swoich kreacjach to bedą sobie przypinac te duperele

    Roger

  • 8. Data: 2009-01-03 12:47:20
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    JA pisze:
    > Niestety nie pomogę. Pomysły z kotylionami itp są chyba jedyne racjonalne.
    >
    > Swoją drogą co to za idiotyzm prosić fotografa o robienie zdjęć tylko
    > jednej klasie?

    Lepszy od robienia zdjęć fefdziesięciu klasom naraz.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 9. Data: 2009-01-03 12:56:33
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    wymysl hasło i odzew ;)))))))))))

    albo jak ktos chce zdjęcie to ma zrobić jaskółke na przyklad ;))))))))

    albo krowie dzwonki na szyi ;))))))))

    albo puszka na sznurku u nogi ;)))))))))))

    chyba najrozsądniejszy pomysł to jednak jakieś opaski na ręce, bo nawet bez
    marynarek powinno patałajstwo nosić ;))))))))

    i spotkanie z wychowawczynią ze jak ktos zdejmie to nie bedzie miał zdjęć -
    krótka piłka

    Sebastian

  • 10. Data: 2009-01-03 13:08:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-03 13:46:01 +0100, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> said:

    > jak znam siebie samego to bym pewnie nie dal niczego sobie przypiac z powodu
    > jakiegos fotografa :) Mysle ze nie jestem odosobniony. Zwlaszcza mlode laski
    > w swoich kreacjach to bedą sobie przypinac te duperele

    No to jak niby ma rozpoznać kto jest z której klasy i czyja to
    partneraka/partner?
    Poza tym nie jakiegoś fotografa, tylko zaproszonego do uwiecznienia
    tego cyrku. Jeżeli wymyślą sposób na rozróżnienie, to ich sprawa, skoro
    nie wymyślą i liczą na fotografa to muszą się do czegoś przystosować.