  • Data: 2014-09-18 16:30:56
    Temat: Re: jak oni robią takie filmiki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Sep 2014, miumiu wrote:

    > Testowałem jakiś czas temu chyba wszystkie możliwe stablilizatory darmowe i
    > komercyjne jakie znalazłem w necie i absolutnym rekordzistą jest dla mnie
    > Mercalli.

    Dzięki za namiar, nie próbowałem.
    Zaskoczyli mnie polską stroną :O

    > Najwieksza zaletą deshakera jest dodawanie ramek z
    > innych klatek - bardzo rzadki a bardzo ciekawy ficzer :)

    Ano :)

    > Tym niemniej w świecie dzisiejszych kamer cyfrowych stabilizator
    > jest potrzebny nie tylko do samej stabilizacji ale tez usuniecia
    > koszmarnego efektu galarety (rolling shooter) i tutaj deshaker odpada.

    To chyba dawno nie próbowałeś.
    Od dłuższego czasu korekta rolling shutter jest, rzecz jasna trzeba
    znać (lub samemu rozeznać) jaki jest czas wypełnienie klatki
    (w ułamku czasu klatki).

    > Ideałem byłby mercalli uzupełniony o dorabianie ramek z innych klatek.

    Niby analizator "3D" powinien być lepszy, ale chyba nic darmowego nie ma.
    (nie próbowałem, jakby co)

    pzdr, Gotfryd