  • 11. Data: 2012-09-08 22:19:15
    Temat: Re: jak stuningowac symulacje
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 08 Sep 2012 20:00:05 GMT, PK napisał(a):

    > Nie wiem czy tracę czas. Tracę?

    Owszem ;-)
    Koles rozmawia sam z soba, choc sprawia pozory, ze zacheca innych do
    dialogu. W praktyce prowadzi belkotliwy monolog, nie czyta niczyich
    odpowiedzi, a pytania olewa. Ponadto obsmarowuje tych, ktorzy go krytykuja
    za "niegrupowe" zachowanie.

    > p.c.p śledzę od niedawna i jeszcze nie kojarzę wszystkich "localsów" :)

    To widac ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 12. Data: 2012-09-08 23:15:22
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu sobota, 8 września 2012 21:58:32 UTC+2 użytkownik PK napisał:

    > Generalnie w dowolnym (tzn. jak studentowi wygodnie, bo ważne są
    >
    > wnioski, a nie kod). Językiem "promowanym" akurat jest Python,
    >
    > który się do tego dobrze nadaje (m.in. dzięki operacjom na tabelach).

    > Z głowy. Student II roku fizyki/matmy (tzn. po równaniach różniczkowych
    >
    > lub mechanice klasycznej) wie jak to ma wyglądać, więc jak mu się daje
    >
    > konkretny problem, to od razu zaczyna kodować, a nie obala Newtona.

    nie chodzi o obalanie newtona tylko o
    konkretne zadanie -> jak przy pomocy minimum zmian w moim kodzie poprawic
    symulacje z programu tak by dzialala podobnie jak dziala tylko obslugiwala
    tez swobodny pęd i swobodny moment pedu

  • 13. Data: 2012-09-09 09:37:21
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    PK <k...@n...pl> wrote:

    > Nie wiem czy tracę czas. Tracę?

    Tracisz :)

    > p.c.p śledzę od niedawna i jeszcze nie kojarzę wszystkich "localsów" :)

    W sumie jest tylko fir (aka profesor fir, profesor kinbote i setki innych
    ksyw, które zmienia, żeby wyłazić z KF-ów). Bywa też "identyfikator", ale
    na nim bardzo szybko się poznasz - fir trolluje bardziej subtelnie.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 14. Data: 2012-09-09 11:42:10
    Od: kenobi <p...@g...com>

    co do samej sztywnosci to troche sie
    z nia uporalem przez podniesienie
    samych parametrow

    https://dl.dropbox.com/u/42887985/sym3.zip

    troche mi to przypomina zachowanie ukwiałów
    czy czegos takiego pod wodą, sam w sumie
    nie wiem do czego takie cos chcialbym wykorzystac.. co do tematu dodania do
    tego pedu to temat jest jednak nadal otwarty

  • 15. Data: 2012-09-09 21:32:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.09.2012 11:42, kenobi wrote:
    > troche mi to przypomina zachowanie ukwiałów
    > czy czegos takiego pod wodą, sam w sumie
    > nie wiem do czego takie cos chcialbym wykorzystac.. co do tematu dodania do
    > tego pedu to temat jest jednak nadal otwarty
    http://allegro.pl/listing.php/search?change_view=1&o
    rder=d&sg=0&string=symulacje+komputerowe+w+fizyce

    Michoo