  • Data: 2010-02-14 21:49:28
    Temat: Re: jak wykasować zbedny obiekt ze zdjęcia?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz in news:hl98rq$4gr$1@inews.gazeta.pl
    > Tak - daj se spokój. Naprawdę dobrze zrobić się tego nie da, nawet "tak
    > se" przy braku dużych umiejętności to nie będzie wyglądało, więc efektem
    > będzie tylko większa bądź mniejsza kupa. Również w celach szkoleniowych ta
    > fotka nie bardzo się nadaje, więc zasugeruj znajomym aby na przyszłość
    > bardziej uważali podczas robienia zdjęć.

    obawiam sie, ze mozesz miec racje co do stopnia trudnosci [ i efektu...].
    Zapewne jest to pracochlonne, ale tez nie chodzi mi tyle o
    zachętę lub nie, ile o wiedze, ktore łopaty nalezy wziąć,a potem ktore
    grabie,zeby rosla trawa, a nie chwasty. A czy efekt bedzie dobry, czy nie -
    zakladam, ze zmierzam do dobrego. Trzeba z pewnoscia ruszyc z miejsca. A
    wiec: ktore łopaty, ktore grabie z PS ? [na przyklad z PS].