  • 21. Data: 2014-09-14 13:52:37
    Temat: Re: jak zaatakować fpga
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    lutuje mi znajomy...

    a coś na temat?

  • 22. Data: 2014-09-14 14:36:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-09-14 13:52, platformowe głupki wrote:
    > a coś na temat?

    A co było nie na temat?

  • 23. Data: 2014-09-14 14:37:16
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    gdzie kupić?

  • 24. Data: 2014-09-14 15:13:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Google Ci wyłaczyli? http://www.kamami.pl/index.php?productID=177285

  • 25. Data: 2014-09-14 15:19:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a to nie można kupić scalaka dolutować kwarc i JTAGa i już?

  • 26. Data: 2014-09-14 15:19:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał(a):
    > OK, w takim razie szukaj dalej. Jak znajdziesz jakąkolwiek sensowną
    > książkę po polsku na temat FPGA to sam ją z chęcią przeczytam, bo widzisz
    > tak się składa, że od niedawna dość mocno wszedłem w te układy i jakoś nie
    > wpadło mi jeszcze w ręce nic po polsku co traktowałoby o czymś nowszym niż
    > układy GAL z lat 80-tych...

    Nie zgłębiałem tematu FPGA, ale rozumiem, że gdybym chciał, to nie
    powinienem kupować np. tych?
    http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?ukey=product&pro
    ductID=42800
    http://wydawnictwo.btc.pl/index.php?ukey=product&pro
    ductID=284

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 27. Data: 2014-09-14 15:29:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-09-14 15:19, platformowe głupki wrote:
    > a to nie można kupić scalaka dolutować kwarc i JTAGa i już?

    Do takiego prawie można:

    http://allegro.pl/avt2875-logicmaster-plytka-prototy
    powa-do-cpld-i4600884190.html

  • 28. Data: 2014-09-14 15:31:53
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 14.09.2014 15:19, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Nie zgłębiałem tematu FPGA, ale rozumiem, że gdybym chciał, to nie
> [...]
    Miałem na myśli "sensowne" książki, to znaczy takie traktujące o całości
    zagadnienia. Bo to są kolejne twory ze stajni BTC czyli bierzemy sobie
    układ i piszemy 200 stron o mruganiu ledami na nim. Miliony przykładów
    możesz za darmo znaleźć w internecie, po co wydawać 50zł na książkę?

    Jakub Rakus

  • 29. Data: 2014-09-14 16:54:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo na przykład czym kompiluje się VHDLa?
    i czy są jakieś programy którymi można narysować układ a później
    skompilować go do fizycznego układu (albo do VHDLa)?

    przydał by mi się program do rysowania schematów i kompilacji do takiego
    małego PLD GAL22V10... może Ktoś coś wie?

  • 30. Data: 2014-09-14 17:04:09
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 14.09.2014 16:54, platformowe głupki wrote:
> [...]
    >
    > przydał by mi się program do rysowania schematów i kompilacji do takiego
    > małego PLD GAL22V10... może Ktoś coś wie?

    VHDL się nie KOMPILUJE tylko SYNTETYZUJE!!!
    Każde środowisko projektowe, czy to od Altery, Xilinxa, Lattice'a czy co
    tam jeszcze chcesz, pozwala na wyklikanie logiki z "klocków" bez
    napisania ani jednej linii kodu. Ale to zabawa dla przedszkolaków
    (chociaż teraz to nawet przedszkolaki potrafią pisać program na Lego
    Mindstorm), jak chcesz się tak bawić to lepiej idź od razu do sklepu i
    poproś kilogram 74xx.

    Jakub Rakus