  • 1. Data: 2003-12-29 22:00:41
    Temat: jaki internet podlaczyc ...
    Od: "Michał" <malarz_007@usun_to.wp.pl>

    w Warszawie, w Białołęce niedalego ul. Modlińskiej w okolicach Selgrosa
    (Fort Piontek)

    warunki:
    - cena im nizsza tym lepiej ;)
    - TPSA odpada (chcą kasę za kabel)
    - moze byc cos z sat (ale pewnie za drogo)
    - moze jakies radio
    - potrzebna glownie do sprawdzania poczty + bank internetowy

    aktualnie rozwazam polaczenia przez:
    - Sferię (ale drogi abonament za prawie nic)
    - PlusGSM (z faktu posiadania akurat telefono tej sieci)

    jak ktos ma inne propozycje lub uwagi do powyzszych to czekam

    pozdrawiam,
    malarz

    ps. przejrzalem czesciowo archiwum i Camelot wspominal o jakies ofercie od 1
    grudnia aktualnej,
    ale jej nie znalzlem ;(

  • 2. Data: 2003-12-29 23:50:18
    Temat: Re: jaki internet podlaczyc ...
    Od: "Michał Rolewski" <s...@o...pl>

    Tez mieszkam przy modlinskiej i mam internet dzieki firmie telnap [
    www.telnap.pl ], ale chetnie bym zmienil, bo cos u nich kiepskie transfery
    sa w programach p2p.
    Przyklad: sciagajac DAP-em/FlashGetem mam 70-110Kb/s, a w programach p2p mam
    10Kb/s max, wysylalem do nich maile, ale odpowiedzi dostawalem wymijajace..
    Niestety na neo sie nie przezuce, bo mam przykre doswiadczenia z TPSĄ :P,
    wiec jestem prawie w takiej samej sytuacji :)

  • 3. Data: 2003-12-30 20:58:05
    Od: "narcyz" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Niestety na neo sie nie przezuce, bo mam przykre doswiadczenia z TPSĄ :P,
    > wiec jestem prawie w takiej samej sytuacji :)

    Prawdopodobnie masz dla p2p przyznane na sztywno pasmo.
    Jest to dosc skuteczna praktyka stosowana w celu ograniczenia zapychania
    calego lacza przez zasysaczy p2p.

    pzdrw