  • Data: 2016-12-23 19:11:39
    Temat: Re: jaki projektor? czy wogóle?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-23 o 17:43, ToMasz pisze:
    > (...)
    > no to rzuć jakimś typem proszę. Ja mam te 3300zł, ale nie uważam aby tak
    > wysoka kwota była potrzebna żeby w miarę komfortowo oglądać bajki.
    > Pytam właśnie po to aby nie wdepnąć tanio w jakies gówno. uwaga o
    > pilocie - jak najbardziej trafna. Natomiast co do zaciemnienia - da się
    > zrobić. wpadłem na pomysł, aby przerobić kawałek strychu na salę
    > projekcyjną. z czego (tanio) mozna zrobić ekran?

    To może pogadaj jeszcze z Kogutkiem - on chwali swojego LED. Jeśli salkę
    masz wyciemnioną, to nie ma problemu ze światłem słonecznym. Przy okazji
    zyskujesz "nieśmiertelne" źródło światła.
    Nowe w rozdzielczości HD kosztują już niewiele ponad 1000 zł.

    Ekran: jasna ściana, może dupna strona płachty z reklamą, może
    naciągnięte prześcieradło?
    O tym Kogutek też pisał, bodajże na grupie budowlanej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam