  • Data: 2016-12-23 19:45:46
    Temat: Re: jaki projektor? czy wogóle?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > no to rzuć jakimś typem proszę. Ja mam te 3300zł, ale nie uważam aby tak
    > wysoka kwota była potrzebna żeby w miarę komfortowo oglądać bajki.
    > Pytam właśnie po to aby nie wdepnąć tanio w jakies gówno. uwaga o
    > pilocie - jak najbardziej trafna. Natomiast co do zaciemnienia - da się
    > zrobić. wpadłem na pomysł, aby przerobić kawałek strychu na salę
    > projekcyjną. z czego (tanio) mozna zrobić ekran?

    Jeżeli nie trzeba zdejmować, to kawałek płyty gipsowo-kartonowej, lub
    pilśniowej (z jedną gładką stroną), lub jakiegoś MDF, pomalować wałkiem
    farbą emulsyjną na biało. Niektórzy twierdzą, że lepiej na jasno-szaro.

    Co do zaciemnienia - tak naprawdę nowoczesne domowe rzutniki kinowe dają
    zazwyczaj tylko nieco powyżej 2000 lumenów, więc różnica ze 1500 lumenów
    nie będzie drastyczna.