  • 11. Data: 2011-09-12 20:27:40
    Temat: Re: jaki telefon w plusie opłaca się zakupić zeby go sprzedac?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 12.09.2011 20:29, Pszemol pisze:

    > Ale właśnie iPhone4 to mały komputerek z dostępem do
    > internetu przez dowolnego operatora - znasz jakiś telefon
    > z Androidem który obsłuży 3G i w Polsce i w USA? Bo iPhone
    > z tego co wiem ma oba modemy 3G.

    Hm...

    Kryteria: wszystkie zakresy GSM oraz WCDMA 850+1900+2100, system Android:
    http://fkn.pl/nx3
    69 modeli

    Kryteria: wszystkie zakresy GSM oraz WCDMA 1700+2100 (czyli T-Mobile US
    + Europa), system Android:
    http://fkn.pl/bp2
    47 modeli

    Marek

  • 12. Data: 2011-09-12 21:29:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message

> [...]
    > 69 modeli
    >
    > Kryteria: wszystkie zakresy GSM oraz WCDMA 1700+2100 (czyli T-Mobile US +

    Cóż, czyli byłem w błędzie :-) Sorki :-)

  • 13. Data: 2011-09-13 10:28:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ale właśnie iPhone4 to mały komputerek z dostępem do
    > internetu przez dowolnego operatora - znasz jakiś telefon
    > z Androidem który obsłuży 3G i w Polsce i w USA? Bo iPhone
    > z tego co wiem ma oba modemy 3G.

    Przeciez i tak ich nie uzywasz poza USA :-P

    > I to wszystko robi dla mnie iPhone :-)

    Oczywiscie, tylko czemu piszesz:
    a) potrzebuje - skoro jeszcze do niedawna swietnie zyles bez tego,
    b) iphone - skoro wiele innych wyrobow tez to robi :-)

    > Stosując tą metodę nigdy nie kupiłbym Atari 65XE, nie kupiłbym
    > peceta z procesorem 286, ani tego z 386 później, ani tego z 486SX

    To sie nie dziw ze kolega chce kupic telefon, sprzedac, a pieniadze
    przepic :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-09-13 13:55:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przeciez i tak ich nie uzywasz poza USA :-P

    Ale będę używał jak sobie zdejmę simlocka.
    Zdjąć simlocka mogę, ale modemu 3G wymienić nie mógłbym.

    > Oczywiscie, tylko czemu piszesz:
    > a) potrzebuje - skoro jeszcze do niedawna swietnie zyles bez tego,

    Kiedyś nie potrzebowałem, teraz potrzebuję - wręcz jestem
    od niego uzależniony :-)

    > b) iphone - skoro wiele innych wyrobow tez to robi :-)

    Ale iPhone jest najlepszy :-P

    > To sie nie dziw ze kolega chce kupic telefon, sprzedac, a pieniadze
    > przepic :-)

    Bynajmniej - kolega chce lepszy, droższy telefon i zamiast go kupić
    to kupuje taki za złotówkę, sprzedaje go na targu i ... tyle kłopotów :-)

  • 15. Data: 2011-09-13 17:30:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Cóż, czyli byłem w błędzie :-) Sorki :-)

    Chyba w obłędzie

  • 16. Data: 2011-09-15 22:22:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 08:55:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Bynajmniej - kolega chce lepszy, droższy telefon i zamiast go kupić
    > to kupuje taki za złotówkę, sprzedaje go na targu i ... tyle kłopotów :-)

    Niestety - tak ustawione cenniki.
    Drogie telefony u operatora sa jeszcze drozsze.

    J.

  • 17. Data: 2011-09-18 11:02:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Bynajmniej - kolega chce lepszy, droższy telefon i zamiast go kupić
    > to kupuje taki za złotówkę,

    albo za 1,23 zł (z VAT)

    > sprzedaje go na targu

    za kilkaset PLN. Hint: kilkaset PLN >1 PLN

    i ma już część środków na zakupienie "lepszego" telefonu.

    > ... tyle kłopotów :-)

    ... ze zrozumieniem prostego mechanizmu "tanio kupić, drogo sprzedać".

    JoteR

  • 18. Data: 2011-09-20 15:39:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j54j3s$bgd$1@inews.gazeta.pl...

    > albo za 1,23 zł (z VAT)

    > za kilkaset PLN. Hint: kilkaset PLN >1 PLN

    > i ma już część środków na zakupienie "lepszego" telefonu.

    > ... ze zrozumieniem prostego mechanizmu "tanio kupić, drogo sprzedać".

    Ryzykuje że sytuacja z dnia na dzień się zmieni i nie sprzeda bubla.
    A te same kilkaset złotych dostałby gdyby wziął abonament bez telefonu.
    Już to tu tłumaczono a Ty dalej swoje...

  • 19. Data: 2011-09-20 19:40:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Ryzykuje że sytuacja z dnia na dzień się zmieni i nie sprzeda bubla.

    No tak, zapomniałem, że Jedyny Prawdziwy Telefon to (za przeproszeniem)
    iPhone. Pozostałe zaś to buble. Also sprach Zarathustra. Und Pschemohl,
    jawohl.

    > A te same kilkaset złotych dostałby gdyby wziął abonament bez telefonu.

    Tak, oczywiście, za wzięcie abonamentu bez telefonu operator dopłaci
    kilkaset złotych żywą gotówką. A świstak zawinie mu ją w sreberka...

    > Już to tu tłumaczono a Ty dalej swoje...

    I vice-versa.

    JoteR

  • 20. Data: 2011-09-20 19:47:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j5aq7m$nub$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak, oczywiście, za wzięcie abonamentu bez telefonu operator dopłaci
    > kilkaset złotych żywą gotówką. A świstak zawinie mu ją w sreberka...

    Nie, nie zapłaci, ale nie będzie zbierał miesięcznie haraczu przez 2 lata.
    Jeśli ktoś nie ma oszczędności aby z nich zrobić zakup to mu współczuję
    ale zawsze może sobie wziąć kredyt... :-)