    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: jaki to prefiks
    Date: Fri, 03 Apr 2009 22:53:50 +0300

    Atlantis pisze:

    > Co racja to racja ;)
    > 078xxxxxxxx
    > Wystarczy? ;)

    Nie. Skąpisz te cyferki jak nie wiem co. 078X jest pod sieci ruchome,
    chyba UMTS.

    Wyciales to co ci najwazniejszego napisalem. To moze byc wszystko.
    Kierujac ruch mozesz sterowac polem calling party i wrzucic co ci sie
    zywnie podoba.

    Prawdopodobnie to byl zwykly SPAM telefoniczny.
    Celowo ze znieksztalconym numerem zebys nie mogl oddzwonic :)
    choc zdarza sie ze dzwonia juz numeru 0708xxxxxx liczac na to ze nie
    zauwazysz nr premium i oddzwonisz.

    Bo gdyby komorka to np 788 i 6 cyfr i to zdaje mi sie (nie chce mi sie
    szukac) pula plusa.

    darnok