    Subject: Re: jaki wybrać DSP ?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Zbych <a...@o...pl>
    Date: Thu, 11 Jan 2018 11:48:51 +0100

    W dniu 11.01.2018 o 10:36, Piotr Wyderski pisze:

    > Często kończyło się na debugowaniu oscyloskopem i znajdowaniu
    > błędów w datasheetach zarówno Microchipa, jak i Cypressa.
    > Co ciekawe, głównie dotyczy to timingów ADC, ludzie sprawiają
    > wrażenie, że nie rozumieją, jak działa ich własna konstrukcja.
    > Takie przejścia wykonywałem już kilka razy w życiu i mi się
    > znudziło. Dlatego jeśli coś nie jest ARMem (standard) i nie

    Możesz mi wyjaśnić jak rdzeń ARM cię uratuje przed błędami w
    peryferiach, dokumentacji (np. ADC)?

    Przy takim podejściu tym bardziej nie rozumiem polecania dużych ARMów
    (np. Cortexów-A) tam gdzie ich moc obliczeniowa nie jest potrzebna.
    Zaraz się zacznie ból głowy z Linuksem (jak zrobić hard real-time, jak
    się dobrać do np. przerwań, timerów bez pisania sterowników do jądra,
    jakieś binarne sterowniki które blokują aktualizację jądra, porzucanie
    wsparcia przez producentów itp.)