  • 11. Data: 2016-05-09 11:07:06
    Temat: Re: jakie auto do 19 mln zł
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >hehe, też się wyjątkowo dałem ponieść fali i zagrałem pierwszy raz, od nie
    >pamiętam ilu lat. I też już wieczorem zajrzałem na otomoto, żeby zobaczyć
    >czym będę jeździł.
    >
    >Wybrałem skromnie:
    >
    >to jak z rodziną
    >
    >http://tinyurl.com/gqrh6xy
    >
    >i to jak samemu :)
    >
    >http://tinyurl.com/z5skd27
    >Na tvn był jakiś wywiad z psychologiem i mówiła, że takie pieniądze, to
    >kupa problemów... uff, na szczęście mnie to ominęło :)

    Pojechałeś po bandzie - ale przy takiej kasie.
    Znam człowieka co ma auto za około 500tysi samo ubezpieczenie takiego auta
    to 12 tys - mówi ze w promocji :)
    Za mną chodzi Audi A6 AllRoad :) 3.0 - 4.0 TFSI - dzisiaj stal taki obok
    mojego skromnego Avena :)
    Ehh....

    BUNIEK

  • 12. Data: 2016-05-09 16:09:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nic w tym w sumie dziwnego nie ma.
    >Jest fajny film dokumentalny na temat tego zjawiska wsród
    >amerykanskich
    >sportowców - aktualne na +10 lat wstecz.

    >Ponoc ponad połowa pomimo zarabiania milionów dolarów i tak finalnie
    >zostawała z niczym.

    Tylko wiesz - tam jest na co wydac pieniadze.
    Kupujesz dom, a potem podatek trzeba co roku placic.
    Ochrona, sluzba, agenci, adwokaci, lekarze, ... choc pewnie sporo
    poszlo na samochody i drogie prezenty ... na kredyt zapewne :-)
    Ambitne inwestycje na dzwigniach tez sie moga zemscic.

    J.

  • 13. Data: 2016-05-09 18:38:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 8 May 2016 21:09:44 +0200, twistedme <t...@o...pl> wrote:
    > Na tvn był jakiś wywiad z psychologiem i mówiła, że takie
    pieniądze, to
    > kupa problemów... uff, na szczęście mnie to ominęło :)

    Podobno większość lottomilionierow traci całą kasę w średnio 5 lat,
    bez względu na wysokość wygranej. Ja osobiście znam dwa przypadki z
    sąsiadnich okolic. Pierwszy powiesił się od razu ze szczęścia, drugi
    zapił się na śmierć po roku chyba. I to nie były wygrane z kumulacji
    tylko circa 2-3 mil.

    --
    Marek