eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem › Re: jednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem
    Date: Tue, 10 Aug 2010 17:16:54 +0200

    "Ptas" <p...@p...onetCC.pl> wrote:

    [...]
    > Dzieki wielkie! Ale niestety jakis glupkowaty dzisiaj jestem. Mam plik
    > bat, mam jego zawartosc, mam parametr. Odpala sie to klawiszem "n". No
    > i sie odpala, na ulamek sekundy widac okno z linia komend a w nim:
    >
    > C:\Program Files\FastStone Image Viewer>del filebodyWithoutExt.*
    > Nie mozna odnalezc C:\Program Files\FastStone Image Viewer>del
    > filebodyWithoutExt.*
    >
    > Dodam, ze ten deln.bat siedzi w C:\Program Files\FastStone Image
    > Viewer\usun jpeg i raw
    >
    > Wybacz, jezeli wykazuje brak elementarnej wiedzy ale bylbym bardzo
    > wdzieczny za pomoc :)

    Nie mam FS, a DOSem też już dawno się nie bawiłem, ale już
    rażą mnie te długie nazwy. :)) Przetestuj sobie wszystko na krótkich
    nazwach bez PL literek. Jeśli się potwierdzi, że trafiony zatopiony, to
    trzeba będzie dostawić odpowidnio cudzysłowy (w batchach bodajże
    podwójnie). Na PL literki pomoże odpowiednie ich zakodowanie w batchu.

    Napisz jak poszło.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]