eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowajednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem › Re: jednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jednoczesne usuwanie tego samego JPEG i RAW jednym kliknieciem
    Date: Wed, 11 Aug 2010 11:05:30 +0200

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 10:10:17 +0200, Ptas napisał(a):

    > Nawiasy pomogly. Teraz komunikat bledu wyglada Nie mozna odnalezc C:\Program
    > Files\FastStone Image Viewer>del IMG_1234.*. Wynika z powyższego, że program
    > szuka pliku w katalogu, w którym sam siedzi. Wpakowalem tam pare plikow i
    > ruszylo :) Jak mu powiedziec, zeby kasowal tam, gdzie akurat aplikacja pliki
    > "oglada"?

    W parametrze daj (w cudzysłowach)
    "(filepath)(filebodyWithoutExt).*"

    a w pliku bat:
    del %1

    > Jest jeszcze jeden problem - nie pyta o potwierdzenie kasowania i nie
    > umieszcza w koszu. Troche to problem bo przypadkowe nacisniecie klawisza "E"
    > wywala plik i koniec.

    no to żeby potwierdzał to można dać
    del /p %1
    zapyta o skasowanie jpg i drugi raz o raw

    Chyba że ktoś zna sposób na kasowanie do kosza.

    Inną metodą jest podzielenie na dwa etapy (ja tak często robię - "gorsze"
    zdjęcia nie kasuję tylko przenoszę na dysk i kasuję dopiero po kilku
    miesiącach) używając w pliku bat komendy
    move %1 z:\temp

    > Jezeli ten temat wykracza poza temat tej grupy to moge tylko powiedziec
    > trudno. Do informatykow nie pojde bo mnie zjedza - DOSa dotykalem ostatnio
    > za czasow Win 3.1 i wczesniej.

    Ja też staram się nie dotykać ale czasami to lepsze niż instalowanie
    krowiastego programu który zrobi to samo.

    Pozdrawiam,
    Henry