  • Data: 2017-02-24 16:31:42
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-24 16:19, J.F. wrote:

    > No ale widzisz - juz masz zalozenia: dysk, od frontu, tanie.
    > W domysle dalsze zalozenia - maly, przenosny dysk, a nie kobyle
    > wymagajaca 12 V :-)

    Pierwotnie eSATA nie zawierało zasilania. Użyteczność zbliżona do 0. W
    wielu urzadzeniach do dzisiaj jest w tej pierwotnej wersjii, jak w moim
    dellu optiplexie czy jakimś laptopie z HP którego numerka zapomialem.

    To przyklad ekstremalnie iditotycznej inżynierii. Kompletnie brak
    reflekcji nad tym do czego to może być. Z USB3 jest to samo. Łaskawie
    *nieco* poniesli specyfikację pradową i reszta dnia wolne. Dalej czekam
    aż bedzie możliwe podpięcie dysku 3.5 cala pod usb bez zasilacza. Nie
    doczekam się.