  • Data: 2017-02-24 16:19:49
    Temat: Re: kabelkologia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-24 09:48, J.F. wrote:

    >1: Ty, Steve, słuchaj, trzeba podpiąć dysk do kompa, ale od fronu, da
    >się?
    >2: Jasne, pieprznie się kilka drutów do SATA na jakieś fancy gniazdo
    >i załatwione
    >3: No to projektuj na wtorek a ja wymyślę jakieś fake konsorcjum
    >które za tym stoi. Tylko żeby tanie było, kurna.

    No ale widzisz - juz masz zalozenia: dysk, od frontu, tanie.
    W domysle dalsze zalozenia - maly, przenosny dysk, a nie kobyle
    wymagajaca 12 V :-)

    No i Ad3 - nie musi byc az takie tanie, musimy na tym zarobic.
    Wymysl cos, co sie da opatentowac i czego Chinczyki nie skopiuja w 2
    dni :-)

    Ja o USB pisalem.

    J.