    From: kkrolewna <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: kabłąk trapezowy...?
    Date: Sun, 18 Apr 2010 07:38:00 -0700 (PDT)

    Dzieki za odpowiedz.
    Nie zagladalam juz na ten watek, bo musialam wyslac tlumaczenie, takze
    nie skorzystalam. Stanelo na tym, ze powiadomilam klienta, ze
    tlumaczenie, ktore ja otrzymalam jako tekst zrodlowy, jest
    nienajlepszej jakosci, przetlumaczylam jak leci, zaznaczylam czerwonym
    markerem i tyle. Wydaje mi sie, ze klient byl raczej przyjemnie
    zaskoczony, ze wykrylam ten blad i ze w ogole sie przejelam tym, ze
    text nie ma sensu. Widocznie nie zawsze tak bywa (zreszta wystarczy
    sie przyjrzec co poniektorym wytworom, ale mniejsza z tym, nie ta
    grupa ;))).
    W kazdym razie pozdrawiam,
    Katarzyna