    From: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: karta - opinie
    Date: Tue, 31 Mar 2009 21:11:30 +0200

    rysiu z klanu pisze:

    > Witam, jestem zainteresowany zakupem jakiejs karty

    Kup od razu talię, bo nie wiem czy sprzedają na sztuki :>

    > Napiszcie prosze czy ta jest cos warta
    > http://allegro.pl/item599749994_hd4650_512mb_ddr2_60
    0_800_pci_e_idealna_do_oc_box.html

    Jest coś warta. Chip i pamięć przyzwoita do 2D, Aero i akceleracji
    wideo, pod warunkiem że korzystasz z Visty/Win7, bo jeszcze nie
    widziałem pod XP programu poprawnie korzystającego z akceleracji
    VC1/H264 na nowych Radeonach. MS pospołu z ATI postanowili dobić XP.
    nVidia zresztą nie lepsza, a akceleracja MPEG2 w dzisiejszych czasach to
    żart jak na moc CPU - to nie czasy pierwszych Pentium.
    Acha - pod warunkiem że właściciel jest głuchy. Bo zastosowany
    symboliczny radiator oraz najtańszy pierdzik niemal na pewno gwarantuje
    niezapomniane wrażenia z używania takiej karty, zwłaszcza w nocy.

    P.S.
    To "IDEALNA KARTA DLA NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH GRACZY" to jakiś żart i
    na phrn się nadaje. To jest grafika do 2D i gier sprzed ~4-5 lat.
    Napisz do czego potrzebujesz KONKRETNIE grafiki to da się coś napisać.
    Jeśli to ma być do gier to podaj tytuły, ale nie tu, tylko na
    pl.rec.gry.komputerowe.sprzet - tam Ci lepiej odpowiedzą.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938